Paweł Socha 6 Napisano 29 Maja 2018 Udostępnij Napisano 29 Maja 2018 w Poczta gmail we własnej domenie Witam, Jesteśmy nowymi userami NEXO. Przy próbie konfiguracji poczty wychodzącej z kreatora pojawia się błąd: Podana konfiguracja serwera poczty jest niepoprawna. W innych aplikacjach np. Outlook działa bez zarzutu. Proszę o pomoc. Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 29 Maja 2018 Udostępnij Napisano 29 Maja 2018 w Poczta gmail we własnej domenie Proszę sprawdzić w konfiguracji samej poczty Gmail, czy jest włączony dostęp dla mniej bezpiecznych aplikacji - https://support.google.com/accounts/answer/6010255 Link to postu
Paweł Socha 6 Napisano 29 Maja 2018 Autor Udostępnij Napisano 29 Maja 2018 w Poczta gmail we własnej domenie tak, sprawdziłem i to jest włączone Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 29 Maja 2018 Udostępnij Napisano 29 Maja 2018 w Poczta gmail we własnej domenie Było włączone cały czas, czy może dopiero Pan je włączył? Jeśli dopiero w tym momencie zezwolił Pan na dostęp dla mniej bezpiecznych aplikacji proszę spróbować zamknąć kreator konfiguracji konta pocztowego w Subiekcie i uruchomić go ponownie. Link to postu
Paweł Socha 6 Napisano 29 Maja 2018 Autor Udostępnij Napisano 29 Maja 2018 w Poczta gmail we własnej domenie ze względu , że korzystamy z innych urządzeń które są podpięte pod maila. to od dawna to mamy włączone Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 29 Maja 2018 Udostępnij Napisano 29 Maja 2018 w Poczta gmail we własnej domenie Proszę może spróbować jeszcze w ten sposób - https://support.google.com/accounts/answer/185833 Link to postu
Adam G 24 Napisano 29 Maja 2018 Udostępnij Napisano 29 Maja 2018 w Poczta gmail we własnej domenie Może pomogę może nie. Kiedyś miałem ten problem z Outlookiem i gmail. Rozwiazaniem okazało się pozostawinie otwartą stroną z ustawieniami odnośnie mniej bezpiecznych aplikacji. Po zapisaniu i przejściu w inne miejsce dostęp był od razu blokowany. Link to postu
Paweł Socha 6 Napisano 29 Maja 2018 Autor Udostępnij Napisano 29 Maja 2018 w Poczta gmail we własnej domenie Nie uzywamy logowania dwuetapowego. Mam wrażenie ze nexo po podaniu innego adresu serwera imap lub smtp niż domena maila od razu wywala bład. nawet nie próbuje łączyć. Link to postu
Paweł Socha 6 Napisano 29 Maja 2018 Autor Udostępnij Napisano 29 Maja 2018 w Poczta gmail we własnej domenie Adam: sprawdzałem w outlooku ( choc nie korzystam ) zadziałało od razu. Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 29 Maja 2018 Udostępnij Napisano 29 Maja 2018 w Poczta gmail we własnej domenie A próbował Pan może zmianę szyfrowania SMTP na STARTTLS i Port 587? Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 29 Maja 2018 Udostępnij Napisano 29 Maja 2018 w Poczta gmail we własnej domenie Proszę wpisać poniższą konfigurację. Link to postu
Paweł Socha 6 Napisano 29 Maja 2018 Autor Udostępnij Napisano 29 Maja 2018 w Poczta gmail we własnej domenie Probowałem chyba wszystkie kombinacje. Link to postu
Paweł Socha 6 Napisano 29 Maja 2018 Autor Udostępnij Napisano 29 Maja 2018 w Poczta gmail we własnej domenie Dziękuję za pomoc musi być imap.gmail.com a nie imap.google.com Link to postu
Polecane posty