Użytkownik GT/NEXO 40 Napisano 13 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2018 w Reguły do wiadomości [sugestie x2] (edytowane) Wyodrębniłem te sugestie z innego postu, aby poprawić czytelność zgłaszanych sugestii i śledzić postęp zmian. "Panie Igorze, Dwa nowe tematy związane z ulepszeniem funkcji przekazywania wiadomości między pracownikami za pomocą reguł stosowanych do wiadomości. Sugestia 1 W tej chwili w definicji reguły koniecznie trzeba określić kierunek dla jakiego działa dana reguła, ma to w przypadku reguł dot. przekierowywania do pracownika (wywoływanych ręcznie i świadomie - a nie z automatu) negatywną implikację polegającą na tym, że trzeba zdefiniować oddzielny pakiet reguł dla kierunku wysłane oraz oddzielny dla kierunku odebrane. Wbudowaliśmy sobie (definiując reguły) maksymalną elastyczność polegającą na tym, że z każdej skrzynki można przekierować daną wiadomość do każdej innej skrzynki. Proszę zauważyć, że już przy 10 skrzynkach mailowych mamy 9 reguł. Konieczność określania kierunku implikuje, że musi być ich aż 18! Przy większych podmiotach (tak naprawdę ilościach skrzynek w firmach) będzie to jeszcze bardziej problematyczne. Tu nawet nie chodzi o długość listy z regułami (ilość reguł) ale w zasadzie konieczność bycia bardzo uważnym i każdorazowo wyboru danej reguły w zależności od kierunku... Czy możecie dobudować w okienku gdzie się definiuje regułę opcję, aby dana reguła "reagowała" dla obu kierunków? To by rozwiązało problem jednoznacznie. Sugestia 2 To zdecydowanie mniej istotne niż sprawa z pkt. 1 ale byłoby super-hiper gdyby można było wywołać okienko z regułami (CTRL+Q) nie tylko na liście wiadomości ale również gdy daną wiadomość już kliknąłem i mam otwartą (naturalna sprawa - otwieram, czytam czego sprawa dotyczy i ewentualnie przekierowuje jak trzeba). Jest szansa, na kiedy?" Edytowane 13 Czerwca 2018 przez Użytkownik GT/NEXO Link to postu
Użytkownik GT/NEXO 40 Napisano 13 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2018 w Reguły do wiadomości [sugestie x2] Napisano Maj 23, 2017 Dnia 22.05.2017 o 12:44, Użytkownik GT/NEXO napisał: 1. W tej chwili w definicji reguły koniecznie trzeba określić kierunek dla jakiego działa dana reguła, ma to w przypadku reguł dot. przekierowywania do pracownika (wywoływanych ręcznie i świadomie - a nie z automatu) negatywną implikację polegającą na tym, że trzeba zdefiniować oddzielny pakiet reguł dla kierunku wysłane oraz oddzielny dla kierunku odebrane. Czy możecie dobudować w okienku gdzie się definiuje regułę opcję, aby dana reguła "reagowała" dla obu kierunków? To by rozwiązało problem jednoznacznie. Pochylimy się nad tym do wersji 17, ale nie obiecuję, że to się uda. Obecnie mamy terminarz mocno napięty. Cytat 2. To zdecydowanie mniej istotne niż sprawa z pkt. 1 ale byłoby super-hiper gdyby można było wywołać okienko z regułami (CTRL+Q) nie tylko na liście wiadomości ale również gdy daną wiadomość już kliknąłem i mam otwartą (naturalna sprawa - otwieram, czytam czego sprawa dotyczy i ewentualnie przekierowuje jak trzeba). Jest szansa, na kiedy? To co mniej istotne, będzie zdecydowanie trudniejsze. Nie ma możliwości obsłużenia w ten sposób wszystkich reguł. Sporo reguł wymaga zablokowania obiektu, a nie możemy go zablokować jeśli wiadomość jest otwarta, co spowoduje, że reguła się nie wykona. W tym przypadku niestety użytkownicy raczej do nas kierowaliby swoje uwagi, że reguły się nie wykonują Jednak pomyślimy nad tym aby Panu udostępnić taką funkcjonalność [Priv]. Link to postu
Igor Bernakiewicz 320 Napisano 14 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2018 w Reguły do wiadomości [sugestie x2] (edytowane) Ok. Pamiętamy o tych sugestiach i mamy je wciąż na uwadze. Edytowane 14 Czerwca 2018 przez Igor Bernakiewicz Link to postu
Polecane posty