Skocz do zawartości

Reguły do wiadomości [sugestie x2]

Polecane posty

Wyodrębniłem te sugestie z innego postu, aby poprawić czytelność zgłaszanych sugestii i śledzić postęp zmian.

"Panie Igorze, 
Dwa nowe tematy związane z ulepszeniem funkcji przekazywania wiadomości między pracownikami za pomocą reguł stosowanych do wiadomości.

Sugestia 1
W tej chwili w definicji reguły koniecznie trzeba określić kierunek dla jakiego działa dana reguła, ma to w przypadku reguł dot. przekierowywania do pracownika (wywoływanych ręcznie i świadomie - a nie z automatu) negatywną implikację polegającą na tym, że trzeba zdefiniować oddzielny pakiet reguł dla kierunku wysłane oraz oddzielny dla kierunku odebrane.
Wbudowaliśmy sobie (definiując reguły) maksymalną elastyczność polegającą na tym, że z każdej skrzynki można przekierować daną wiadomość do każdej innej skrzynki.
Proszę zauważyć, że już przy 10 skrzynkach mailowych mamy 9 reguł. Konieczność określania kierunku implikuje, że musi być ich aż 18!
Przy większych podmiotach (tak naprawdę ilościach skrzynek w firmach) będzie to jeszcze bardziej problematyczne. 
Tu nawet nie chodzi o długość listy z regułami (ilość reguł) ale w zasadzie konieczność bycia bardzo uważnym i każdorazowo wyboru danej reguły w zależności od kierunku...
Czy możecie dobudować w okienku gdzie się definiuje regułę opcję, aby dana reguła "reagowała" dla obu kierunków?
To by rozwiązało problem jednoznacznie.

Sugestia 2
To zdecydowanie mniej istotne niż sprawa z pkt. 1 ale byłoby super-hiper gdyby można było wywołać okienko z regułami (CTRL+Q) nie tylko na liście wiadomości ale również gdy daną wiadomość już kliknąłem i mam otwartą (naturalna sprawa - otwieram, czytam czego sprawa dotyczy i ewentualnie przekierowuje jak trzeba).

Jest szansa, na kiedy?"

Edytowane przez Użytkownik GT/NEXO
Link to postu
  Dnia 22.05.2017 o 12:44, Użytkownik GT/NEXO napisał:

1.  W tej chwili w definicji reguły koniecznie trzeba określić kierunek dla jakiego działa dana reguła, ma to w przypadku reguł dot. przekierowywania do pracownika (wywoływanych ręcznie i świadomie - a nie z automatu) negatywną implikację polegającą na tym, że trzeba zdefiniować oddzielny pakiet reguł dla kierunku wysłane oraz oddzielny dla kierunku odebrane.

 

Czy możecie dobudować w okienku gdzie się definiuje regułę opcję, aby dana reguła "reagowała" dla obu kierunków?

To by rozwiązało problem jednoznacznie.

Pochylimy się nad tym do wersji 17, ale nie obiecuję, że to się uda. Obecnie mamy terminarz mocno napięty.

 

  Cytat

2. To zdecydowanie mniej istotne niż sprawa z pkt. 1 ale byłoby super-hiper gdyby można było wywołać okienko z regułami (CTRL+Q) nie tylko na liście wiadomości ale również gdy daną wiadomość już kliknąłem i mam otwartą (naturalna sprawa - otwieram, czytam czego sprawa dotyczy i ewentualnie przekierowuje jak trzeba).

 

Jest szansa, na kiedy?

 

To co mniej istotne, będzie zdecydowanie trudniejsze. Nie ma możliwości obsłużenia w ten sposób wszystkich reguł. Sporo reguł wymaga zablokowania obiektu, a nie możemy go zablokować jeśli wiadomość jest otwarta, co spowoduje, że reguła się nie wykona. W tym przypadku niestety użytkownicy raczej do nas kierowaliby swoje uwagi, że reguły się nie wykonują :)  Jednak pomyślimy nad tym aby Panu udostępnić taką funkcjonalność [Priv].

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...