Skocz do zawartości

Błąd instalacji wersji 20.x

Polecane posty

Forumowicze,

W trakcie instalacji wersji 2x.x Subiekta Nexo PRO pojawił się błąd związany z brakiem możliwości zakończenia migracji danych z wersji 19.1. W logu operacji odnalazłem błąd o treści:

"    Pakiet wydruków jest aktualizowany...
        Wystąpił błąd: An error occurred while updating the entries. See the inner exception for details."

Próbowałem kolejno publikowanych wersji zaktualizowanego oprogramowania, jednakże za każdym razem - do wersji 21 włącznie - pojawiał się ten sam błąd, uniemożliwiając mi aktualizację oprogramowania. Zgłosiłem problem do INSERT, jednakże od trzech tygodni cisza :( Może zatem ktoś z Państwa poratuje mnie i wskaże jak rozwiązać problem.

To co udało mi się jeszcze samodzielnie wydłubać, jest zawarte w raporcie z analizy bazy danych. Nie mam jednak bladego pojęcia jak naprawić wyraportowany tam błąd. Może ktoś ... coś ...

Raport błędu instalacji.txt

SQL raport.txt

Link to postu
Dnia 23.06.2018 o 18:29, Maurycy Skowroński napisał:

Zgłosiłem problem do INSERT, jednakże od trzech tygodni cisza

Dnia 8 czerwca została przesłana do Pana informacja, że niestety bez analizy bazy danych nie jesteśmy wskazać przyczyny. W tym celu należy wykonać archiwizację i przesłać bazę do analizy. Dane można umieścić na dowolnym serwerze i przesłać niezbędne informacje do ich poprania poprzez formularz kontaktowy.

Link to postu
18 minut temu, Jacek Magiera napisał:

Dnia 8 czerwca została przesłana do Pana informacja, że niestety bez analizy bazy danych nie jesteśmy wskazać przyczyny. W tym celu należy wykonać archiwizację i przesłać bazę do analizy. Dane można umieścić na dowolnym serwerze i przesłać niezbędne informacje do ich poprania poprzez formularz kontaktowy.

Dnia 8 czerwca otrzymałem od Państwa odpowiedź: "W przesłanym logu jest informacja o uszkodzonej bazie danych. Proszę przywrócić kopię sprzed konwersji i ponowie spróbować wykonać konwersję." 
Kierując się Pana sugestią przed chwilą przesłałem link do archiwum - mam nadzieję że uda się Państwu rozwiązać mój problem dzięki czemu ponownie będę mógł w pełni wykorzystać niezbędne dziś funkcjonalności Subiekta.

Pozdrawiam

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...