Maurycy Skowroński 0 Napisano 23 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2018 w Błąd instalacji wersji 20.x Forumowicze, W trakcie instalacji wersji 2x.x Subiekta Nexo PRO pojawił się błąd związany z brakiem możliwości zakończenia migracji danych z wersji 19.1. W logu operacji odnalazłem błąd o treści: " Pakiet wydruków jest aktualizowany... Wystąpił błąd: An error occurred while updating the entries. See the inner exception for details." Próbowałem kolejno publikowanych wersji zaktualizowanego oprogramowania, jednakże za każdym razem - do wersji 21 włącznie - pojawiał się ten sam błąd, uniemożliwiając mi aktualizację oprogramowania. Zgłosiłem problem do INSERT, jednakże od trzech tygodni cisza Może zatem ktoś z Państwa poratuje mnie i wskaże jak rozwiązać problem. To co udało mi się jeszcze samodzielnie wydłubać, jest zawarte w raporcie z analizy bazy danych. Nie mam jednak bladego pojęcia jak naprawić wyraportowany tam błąd. Może ktoś ... coś ... Raport błędu instalacji.txt SQL raport.txt Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 25 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2018 w Błąd instalacji wersji 20.x Dnia 23.06.2018 o 18:29, Maurycy Skowroński napisał: Zgłosiłem problem do INSERT, jednakże od trzech tygodni cisza Dnia 8 czerwca została przesłana do Pana informacja, że niestety bez analizy bazy danych nie jesteśmy wskazać przyczyny. W tym celu należy wykonać archiwizację i przesłać bazę do analizy. Dane można umieścić na dowolnym serwerze i przesłać niezbędne informacje do ich poprania poprzez formularz kontaktowy. Link to postu
Maurycy Skowroński 0 Napisano 25 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2018 w Błąd instalacji wersji 20.x 18 minut temu, Jacek Magiera napisał: Dnia 8 czerwca została przesłana do Pana informacja, że niestety bez analizy bazy danych nie jesteśmy wskazać przyczyny. W tym celu należy wykonać archiwizację i przesłać bazę do analizy. Dane można umieścić na dowolnym serwerze i przesłać niezbędne informacje do ich poprania poprzez formularz kontaktowy. Dnia 8 czerwca otrzymałem od Państwa odpowiedź: "W przesłanym logu jest informacja o uszkodzonej bazie danych. Proszę przywrócić kopię sprzed konwersji i ponowie spróbować wykonać konwersję." Kierując się Pana sugestią przed chwilą przesłałem link do archiwum - mam nadzieję że uda się Państwu rozwiązać mój problem dzięki czemu ponownie będę mógł w pełni wykorzystać niezbędne dziś funkcjonalności Subiekta. Pozdrawiam Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 25 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2018 w Błąd instalacji wersji 20.x Wiadomość, o której Pan mówi była wysłana po godzinie 12, natomiast proszę jeszcze sprawdzić może SPAM, bo informacja, o której wspomniałem była wysyłana po godzinie 15. Link to postu
Polecane posty