Skocz do zawartości

Sklep internetowy vs. Subiekt

Polecane posty

Cześć i czołem.

Przy weekendzie mam taką rozkminę: chyba będę musiał przenieść sklep na inną platformę (dłuugo i dużo by pisać, co jest nie tak z Click Shopem) i zastanawiam się, z jakiego rozwiązania skorzystać?

Oprócz prostego interfejsu i możliwości własnego projektowania grafiki interesuje mnie bardzo dobry integrator z SGT (S2S odpada - już na etapie testów miałem z nim problemy a wsparcie działa na zasadzie "jak się nie znasz, to po co się bierzesz za to?")

 

Pochwalcie się szanowni Państwo, z jakich platform korzystacie i jak rozwiązujecie komunikację i organizację? Dodam, że kolektorem danych (cena, stan, zdjęcia i opisy) jesy u mnie SGT.

Link to postu
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Zdecydowanie wart- jeśli zaczynasz z wystawianiem od zera warto potestować na wersji próbnej subiekta - by ustawić go pod siebie. 

Większość pól towaru w subiekcie mozna dowolnie "wiązać" z polami w shoperze - tak by wszystko zrobić z pozycji subiekta. 

Niestety do pełnego wykorzystania wymaga minimum czerwonego plusa Insertu i wolnej licencji na sferę. 

 

Jeśli zaimportujesz produkty z Click Shopa do shopera i chcesz wykorzystać pełną synchronizację towarów między subiektem na shoperem to czeka Cię mnóstwo pracy - my nad tym pracujemy 3 miesiące przy 15 tyś produktów ( na szczęście już kończymy - 1 osoba po 8 godzin dziennie). 

 

W wariancie podstawowym synchronizacji shoper- subiekt ( aktualnie tak używamy) - przenosi nam zamówienia i synchronizuje ceny i stany magazynowe.

W konfiguracji "na bogato" można wszystko ustawić tak, że:

 

przychodzi nowy towar, dodajesz zdjęcia do subiekta i robisz w kartotece towaru pełen opis, łącznie z ustawieniem gabarytu, czasu realizacji, cen hurtowych, kategorii, kategorii dodatkowych itp. Raz dodany towar jednym kliknięciem synchronizujesz ze sklepem shoper - tak, że już nic nie trzeba nic z nim robić - i tak dodany towar dodajesz też niemalże automatycznie na allegro poprzez sello.

 

 

Przed zakupem polecam przestudiować instrukcję - mnogość funkcji i elastyczność zaskakuje. Support ( za free) również na wysokim poziomie. 

 

 

PO konfiguracji i drobnych zmianach względem oryginalnych ustawień w harmonogramie zadań windows program "uruchamiam" góra raz w tygodniu - cała synchronizacja odbywa się w tle poprzez wywołania programu przez harmonogram zadań windows.

Aplikacja umożliwia ustawienie synchronizacji co godzinę - w harmonogramie zadań windows zmieniłem na co kwadrans . 

 

Edytowane przez Lukasz team
Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...