Robert Mazurek 16 Napisano 6 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2018 w Gestor wybiórczy brak emaili Mam takie problemy z emailami Jest tak konto szefa widzi wszystkie maile konta pracowników nie widzą wszystkich emaili skupiłem się nad jednym z jednej firmy Dziś po długim mieszaniu i ustanowieniu nowego użytkownika jakoś dziwnym trafem pojawiły się emaile od klienta których wcześniej nie było. Przy wyszukiwaniu emaili tych emaili nie wyszukuje. Da się je wyszukać na koncie szefa Sprawdziłem filtry uprawnienia wszystko chyba jest jak należy. Chyba bo jest dużo miejsc gdzie może coś być jeszcze ustawione i mogłem coś przeoczyć Link to postu
Igor Bernakiewicz 320 Napisano 6 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2018 w Gestor wybiórczy brak emaili Dzień dobry, Potrzebujemy więcej informacji jak Pan pracuje i nieco szerszy opis problemu. Czy wszyscy pracownicy korzystają z jednej skrzynki pocztowej ? Czy może jednak ma Pan kilka skrzynek pocztowych i dostęp użytkowników do skrzynek ustanawia Pan w konfiguracji konta pocztowego ? Co to znaczy, że konta pracowników nie widzą wszystkich e-maili ? Tzn, że korzysta Pan ze znacznika Prywatna dla wiadomości ? Link to postu
Robert Mazurek 16 Napisano 9 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2018 w Gestor wybiórczy brak emaili Wszyscy pracują na jednym emailu. Teoretycznie żadnych ograniczeń i filtrów wszyscy mają dostęp. Konto szefa widzi wszystko. Link to postu
Igor Bernakiewicz 320 Napisano 10 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2018 w Gestor wybiórczy brak emaili Może stosują Państwo właśnie ten znacznik Prywatna do wiadomości ? Powoduje to, że wiadomość jest niewidoczna dla innych użytkowników (poza kontem Szefa). Link to postu
Robert Mazurek 16 Napisano 19 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2018 w Gestor wybiórczy brak emaili Nie stosujemy znacznika. Wyszukiwanie emaili nie działa albo nie wyszukuje albo wyszukuje nie wszystko po emailu. A żeby było ciekawiej podobna bna sytuacja ma miejsce w sello także nie wyszukuje żadnych emaili i musimy korzystać z innych programów pocztowych żeby coś znależć. Jakaś tragedia zaczyna się robić taki sam syf za przeproszeniem jak w gestorze gt przez 5 czy 8 lat nie do użytku . Praktycznie gestor sam w sobie nie pozwala na prace przy emialach. Koniecznie muszę korzystać z programów pocztowych Link to postu
Igor Bernakiewicz 320 Napisano 19 Września 2018 Udostępnij Napisano 19 Września 2018 w Gestor wybiórczy brak emaili Panie Robercie, aby spróbować rozwiązać problemy, które Pana dotykają potrzebujemy je najpierw zrozumieć. Z Pana opisu niewiele niestety wynika. Bardzo proszę o konkretne przykłady, najlepiej screeny z programu. Link to postu
Polecane posty