Skocz do zawartości

Subiekt problem co innego wypisane co innego drukuje drukarka fiskalna

Polecane posty

  • 2 tygodnie później...

Widzę że nazwa urządzenia dla UF jest nie jak powinno być 968da++ tylko 968da+ prócz tego plusa to całkiem inne nazwy. Skąd to się tam znalazło ? -pewnie ktoś wpisał ale czy jest inny sposób ?

I kolejne pytanie w związku z tym. Od X czasu zmagam się z problemem anulowanych paragonów przy drukowaniu paragonów na których jest wysyłka poczta polska. Podczas rozmów na temat nazw wpisanych do UF jeden z konsultantów stwierdził że wysyłaj do UF kompletnie nie ma znaczenia bo dotyczy tylko kas fiskalnych a nie drukarek fiskalnych mimo że inni twierdzili inaczej.. No a na to wychodzi ze jednak nazwa dla UF się wysyła mimo że zaznaczone nie wysyłaj do UF i że w ogóle się wysyła.

 

Może jakaś podpowiedź w takim razie jak poradzić sobie z problemem anulowanych paragonów ?

Link to postu
13 minut temu, Robert Mazurek napisał:

I kolejne pytanie w związku z tym. Od X czasu zmagam się z problemem anulowanych paragonów przy drukowaniu paragonów na których jest wysyłka poczta polska. Podczas rozmów na temat nazw wpisanych do UF jeden z konsultantów stwierdził że wysyłaj do UF kompletnie nie ma znaczenia bo dotyczy tylko kas fiskalnych a nie drukarek fiskalnych mimo że inni twierdzili inaczej.. No a na to wychodzi ze jednak nazwa dla UF się wysyła mimo że zaznaczone nie wysyłaj do UF i że w ogóle się wysyła.

 

Może jakaś podpowiedź w takim razie jak poradzić sobie z problemem anulowanych paragonów ?

 

Wolałbym nie prowadzić gry w zgadywanie, tylko pomóc Panu precyzyjną diagnozą.
Proszę utworzyć dane diagnostyczne – takie, w których będzie anulowany paragon – i przesłać je do nas przez formularz kontaktowy.

 

Link to postu

Przesyłałem kilka razy i nic z tego nie wynika. Przejście przez formularz zbyt czasochłonne żeby wysyłać w kółko to samo. Pierwsza diagnoza że uszkodzona drukarka fiskalna - diagnoza serwisu od drukarek fiskalnych ze drukarka drukuje to co jej się poda i nic więcej. Po kolejnych telefonach zasugerowano wiele rozwiązań włącznie z przesłaniem bazy. Z tego co czytam teraz to wiele podpowiedzi było mocno nietrafionych, chodzi o nazwy UF

Link to postu
8 godzin temu, Robert Mazurek napisał:

Przesyłałem kilka razy i nic z tego nie wynika. Przejście przez formularz zbyt czasochłonne żeby wysyłać w kółko to samo. Pierwsza diagnoza że uszkodzona drukarka fiskalna - diagnoza serwisu od drukarek fiskalnych ze drukarka drukuje to co jej się poda i nic więcej. Po kolejnych telefonach zasugerowano wiele rozwiązań włącznie z przesłaniem bazy. Z tego co czytam teraz to wiele podpowiedzi było mocno nietrafionych, chodzi o nazwy UF

Panie Robercie, skupmy się wyłącznie na anulowanym paragonie, OK?

Jeśli wysłał Pan wcześniej dane diagnostyczne dotyczące tego przypadku – proszę o podanie numeru zgłoszenia, sprawdzę dlaczego dane te nie dotarły do mnie.

Ale raczej nie wysłał Pan tych danych wcześniej.
I nie chce Pan ich wysłać teraz.
To jak mamy Panu pomóc?

 

Link to postu

Komunikat o błędzie, zgłaszany przez drukarkę fiskalną, brzmi: „Nieprawidłowa stawka PTU towaru. Prawdopodobnie schodek podatkowy”. Proszę zerknąć do rejestru zdarzeń, tam przy każdej nieudanej próbie wydruku paragonu ten komunikat jest zanotowany, zapisujemy go właśnie po to, żeby użytkownik Subiekta mógł sprawdzić co jest przyczyną problemu.
Rozumiem, że lubi Pan rozmawiać z naszymi konsultantami, cieszy mnie to. :) Ale w tym przypadku sprawa raczej nie wymagała zaangażowania tylu osób, moim skromnym zdaniem. Mam nadzieję, że teraz już Pan problem pokona i paragony uda się zafiskalizować.

Link to postu

Dodam że problem gdzia wątek była założony wystąpił z innym towarem co innego nazwa co innego wysyłane uf. Towar nowy wprowadzony miesiąc temu. Teoretycznie nikt przy dostawie nie wpsuje extra nazwy dla uf. W jakim sposób może tam się znaleźć inna nazwa dla uf niz nazwa towaru ?

Link to postu

Drukarka fiskalna została skasowana z sytemu i zainstalowana ponownie. 

Ty razem na wydrukowanym paragonie nie ma błędu paragon anulowany - w ogóle się nie drukuje. Co ciekawe problem zaczyna dotyczyć innych towarów tym razem wysyłka inpost. Dodam że pocztę polską usługę zastąpiłem inną usługą 

no i mam tak

Nieprawidłowa stawka PTU towaru. Prawdopodobnie schodek podatkowy.

 

stawka vat nie była zmieniana

Edytowane przez Robert Mazurek
Link to postu
Dnia 8/30/2018 o 07:47, Robert Mazurek napisał:

Nieprawidłowa stawka PTU towaru. Prawdopodobnie schodek podatkowy.

 

stawka vat nie była zmieniana

 

Naruszenie schodka podatkowego pilnuje drukarka, bo ma obowiązek narzucony przez przepisy.
Skoro zgłasza taki błąd, to oznacza, że dana nazwa towaru była do niej wysłana z dwoma różnymi stawkami VAT. To jest fakt.

Jeśli nie jest Pan w stanie namierzyć dlaczego tak się dzieje, proponuję:
1. kontakt z serwisantem drukarki, który wykona wydruk listy zablokowanych towarów;
2. włączenie zapisu danych diagnostycznych na dłuższy okres; na podstawie analizy takich danych będzie można ustalić kiedy i na jakim paragonie została wysłana ta sama nazwa z różnymi stawkami i być może wtedy uda się Panu ustalić kto i dlaczego tak robi.

 

Link to postu

O ile wiem problem dotyczy poczty polskiej potem zaczął dotyczyć innego towaru nikt nic nie zmieniał. Dzwoniłem do serwisanta kasy odbił piłeczkę na program podobna sytuacja miała miejsce z serwisem producenta. Ale skontaktuje się  w celu wydrukowania listy zablokowanych towarów. Drukarka miała wymienianą pamięć fiskalną akurat nie było jej w firmie gdy zmienialiśmy gt na nexo wiec nie wiem czy na gt było by podobnie 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...