Justyna Pochodowicz 0 Napisano 14 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2018 w Błąd przy pobieraniu zamówień, reset Sello. Witam, od jakiegoś czasu jest problem z pobieraniem zamówień, Sello wiesza się i resetuje, pobieranie trwa nawet godzinę. Gdy już pobierze zamówienia pierwszy raz danego dnia potem nie ma problemów, natomiast przy pierwszym pobieraniu jest tragedia, czasami resetuje się 3 razy ale tak jak dzisiaj 10 razy zawiesza się i zamyka. Co może być tego przyczyna i jak to naprawić? Mam nową wersję Sello i baza tez jest OK. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 20 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2018 w Błąd przy pobieraniu zamówień, reset Sello. O jakie zamówienia chodzi? Cytuj Link to postu
Justyna Pochodowicz 0 Napisano 20 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2018 w Błąd przy pobieraniu zamówień, reset Sello. Zamówienia z Allegro. Dziś pobrały się za pierwszy razem bez resetu Sello, natomiast w tamtym tygodniu 5-6 razy reset Sello zanim pobrały się zamówienia. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 20 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2018 w Błąd przy pobieraniu zamówień, reset Sello. Gdyby problem się powtórzył, proszę podesłać do nas pliki DMP, o których mowa w poniższym wątku: Cytuj Link to postu
Justyna Pochodowicz 0 Napisano 21 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2018 w Błąd przy pobieraniu zamówień, reset Sello. Dziś już przed pobraniem zamówień z allegro 2 razy zresetowało się Sello, pliki wysłałem na maila sello@insert.com.pl Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 21 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2018 w Błąd przy pobieraniu zamówień, reset Sello. Błąd występuje w plikach systemowych Windows kernelbase.dll. Proszę się upewnić, że system Windows jest zaktualizowany o wszystkie najnowsze poprawki. Czy problem ten występuje tylko na tym jednym komputerze czy nie wiadomo? Proszę również sprawdzić, czy występowanie problemu nie ma związku z uruchomieniem komputera, np jeśli Sello zawsze jest uruchamiane np w ciągu 5 minut od włączenia komputera, to proszę poczekać z jego uruchomieniem dłuższy czas, powiedzmy 20 minut od włączenia i sprawdzić czy problem również występuje. Możliwe też, że pliki systemowe są uszkodzone. Można to zweryfikować poniższym poleceniem wpisanym w wiesz polecenia (start > wiersz polecenia, lub cmd (prawym klawiszem i Uruchom jako administrator)). sfc /scannow Po wykonaniu skanowania proszę sprawdzić jaki jest jego wynik, czy są tam błędy, ewentualnie podesłać zrzut ekranu. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 23 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2018 w Błąd przy pobieraniu zamówień, reset Sello. Proszę jeszcze o informację, ile pamięci RAM jest w komputerze, bo możliwe, że zabrakło pamięci, lub pamięć RAM jest uszkodzona. Cytuj Link to postu
Justyna Pochodowicz 0 Napisano 23 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2018 w Błąd przy pobieraniu zamówień, reset Sello. Pamięć sprawdziłam mdsched pokazuje,że jest OK, pliki systemowe też sprawdziłam komunikat: funkcja nie znalazła naruszeń integralności. Pozostaje sprawdzenie czy są wszystkie aktualizacje. Pamięci RAM mam 8GB. Cytuj Link to postu
Łukasz Kasztanowy 3 Napisano 23 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2018 w Błąd przy pobieraniu zamówień, reset Sello. Mam podobny problem tylko na dwóch użytkownikach (pracowników) nie tworzy aukcji a maile przychodzą. Muszę się zalogować na koncie administratora i tworzy zamówienia. Dodam że sprawdzałem uprawnienia i są okej. To się dzieje od jakiegoś czasu, w sumie nie wiem jak długo ale być może po aktualizacji sello:/ pzdr Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 23 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2018 w Błąd przy pobieraniu zamówień, reset Sello. @Justyna Pochodowicz Czy ten problem występuje zawsze po uruchomieniu Sello? Trzeba by sprawdzić ile pamięci zajmuje proces sello.exe w menedżerze zadań, oraz ile pozostaje wolnej pamięci w tym momencie - czy jakieś inne aplikacje nie zużywają jej w dużym stopniu. @Łukasz Kasztelan Kasztelan Czy Sello się wtedy zamyka? Bo jeśli nie to problem jest zupełnie niepodobny . Czy dane są pobierane ręcznie przez Wyślij/Odbierz czy automatycznie? Czy w raporcie w pełnym logu pojawiają się jakieś błędy związane z pobieraniem aukcji/transakcji. Czy chodzi o aukcje czy o transakcje? Cytuj Link to postu
Justyna Pochodowicz 0 Napisano 23 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2018 w Błąd przy pobieraniu zamówień, reset Sello. Problem jest zawsze przy pierwszym uruchomieniu, jeżeli transakcje juz zostaną pobrane to potem jest OK, sprawdzę jeszcze odpalając tylko Sello bez innych programów. Normalnie mam jeszcze Nexo uruchomione, maile i program do przesyłek. Cytuj Link to postu
Justyna Pochodowicz 0 Napisano 3 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2018 w Błąd przy pobieraniu zamówień, reset Sello. Pomogło nie włączanie innych programów, przy uruchomieniu komputera tylko Sello zostaje uruchomione i wtedy pobiera normalnie dane i nie resetuje się. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.