Skocz do zawartości

Błąd przy pobieraniu zamówień, reset Sello.

Polecane posty

Witam, od jakiegoś czasu jest problem z pobieraniem zamówień,  Sello wiesza się i resetuje, pobieranie trwa nawet godzinę. Gdy już pobierze zamówienia pierwszy raz danego dnia potem nie ma problemów, natomiast przy pierwszym pobieraniu jest tragedia, czasami resetuje się 3 razy ale tak jak dzisiaj 10 razy zawiesza się i zamyka. Co może być tego przyczyna i jak to naprawić? Mam nową wersję Sello i baza tez jest OK.

Link to postu

Błąd występuje w plikach systemowych Windows kernelbase.dll.

Proszę się upewnić, że system Windows jest zaktualizowany o wszystkie najnowsze poprawki.

Czy problem ten występuje tylko na tym jednym komputerze czy nie wiadomo?

Proszę również sprawdzić, czy występowanie problemu nie ma związku z uruchomieniem komputera, np jeśli Sello zawsze jest uruchamiane np w ciągu 5 minut od włączenia komputera, to proszę poczekać z jego uruchomieniem dłuższy czas, powiedzmy 20 minut od włączenia i sprawdzić czy problem również występuje.

Możliwe też, że pliki systemowe są uszkodzone. Można to zweryfikować poniższym poleceniem wpisanym w wiesz polecenia (start > wiersz polecenia, lub cmd (prawym klawiszem i Uruchom jako administrator)).

sfc /scannow

Po wykonaniu skanowania proszę sprawdzić jaki jest jego wynik, czy są tam błędy, ewentualnie podesłać zrzut ekranu.

Link to postu

Mam podobny problem tylko na dwóch użytkownikach (pracowników) nie tworzy aukcji a maile przychodzą. Muszę się zalogować na koncie administratora i tworzy zamówienia. Dodam że sprawdzałem uprawnienia i są okej. To się dzieje od jakiegoś czasu, w sumie nie wiem jak długo ale być może po aktualizacji sello:/

pzdr

 

 

Link to postu

@Justyna Pochodowicz Czy ten problem występuje zawsze po uruchomieniu Sello? Trzeba by sprawdzić ile pamięci zajmuje proces sello.exe w menedżerze zadań, oraz ile pozostaje wolnej pamięci w tym momencie - czy jakieś inne aplikacje nie zużywają jej w dużym stopniu.

@Łukasz Kasztelan Kasztelan Czy Sello się wtedy zamyka? Bo jeśli nie to problem jest zupełnie niepodobny :) . Czy dane są pobierane ręcznie przez Wyślij/Odbierz czy automatycznie? Czy w raporcie w pełnym logu pojawiają się jakieś błędy związane z pobieraniem aukcji/transakcji. Czy chodzi o aukcje czy o transakcje?

Link to postu
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...