Wiktor Perliński 3 Napisano 21 Września 2018 Udostępnij Napisano 21 Września 2018 w Obsługa zwrotów w Sello Witam forumowiczów. Z racji iż dzisiaj mijają dwa miesiące odkąd wdrożyliśmy u siebie Subiekta i Sello - postanowiłem zabrać się za to czego się obawiałem - a mianowicie : zwroty / nieodebrane paczki. Moje pytanie - w jaki sposób najlepiej postępować z tymi paczkami w Sello? Mam około 20 pozycji zwrotów (towar odesłany przez Kupujących) i 40 nieodebranych przesyłek pobraniowych. Czy istnieje jakiś prosty sposób na "otagowanie" tych paczek, tak aby nie łączyły się z tymi poprawnie zrealizowanymi? Idealnie byłoby gdyby taka funkcja robiła też porządek z wygenerowanymi dokumentami do tych transakcji. Liczę na odpowiedź, z góry dziękuję! Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 21 Września 2018 Udostępnij Napisano 21 Września 2018 w Obsługa zwrotów w Sello W zasadzie każdy ma swoją metodę pracy w takich sytuacjach. Sello umożliwia wprowadzenie daty zwrotu do paczki, można ją stosować do paczek nieodebranych, lub do zwrotów towaru, albo do jednego i drugiego. Potem można te paczki filtrować z uwzględnieniem tego parametru. Ja natomiast oprócz tego dodaję sobie notatkę do paczki, abym wiedział co się dokładnie stało. Co do automatycznych dokumentów, to nie bardzo da się to zrealizować, bo przecież klient mógł odesłać tylko część towaru, Sello tego nie wie. Zwrot dokumentowy trzeba zrobić ręcznie w Subiekcie. Cytuj Link to postu
Wiktor Perliński 3 Napisano 21 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2018 w Obsługa zwrotów w Sello Bardzo dziękuję za tak wyczerpującą odpowiedź. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.