Skocz do zawartości

Obsługa zwrotów w Sello

Polecane posty

Witam forumowiczów. Z racji iż dzisiaj mijają dwa miesiące odkąd wdrożyliśmy u siebie Subiekta i Sello - postanowiłem zabrać się za to czego się obawiałem - a mianowicie : zwroty / nieodebrane paczki. Moje pytanie - w jaki sposób najlepiej postępować z tymi paczkami w Sello?

Mam około 20 pozycji zwrotów (towar odesłany przez Kupujących) i 40 nieodebranych przesyłek pobraniowych. Czy istnieje jakiś prosty sposób na "otagowanie" tych paczek, tak aby nie łączyły się z tymi poprawnie zrealizowanymi?

 

Idealnie byłoby gdyby taka funkcja robiła też porządek z wygenerowanymi dokumentami do tych transakcji.

Liczę na odpowiedź, z góry dziękuję!

Link to postu

W zasadzie każdy ma swoją metodę pracy w takich sytuacjach.

Sello umożliwia wprowadzenie daty zwrotu do paczki, można ją stosować do paczek nieodebranych, lub do zwrotów towaru, albo do jednego i drugiego.

Potem można te paczki filtrować z uwzględnieniem tego parametru.

Ja natomiast oprócz tego dodaję sobie notatkę do paczki, abym wiedział co się dokładnie stało.

 

Co do automatycznych dokumentów, to nie bardzo da się to zrealizować, bo przecież klient mógł odesłać tylko część towaru, Sello tego nie wie.

Zwrot dokumentowy trzeba zrobić ręcznie w Subiekcie.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...