Skocz do zawartości

Błąd SQL error: 3023 - podczas próby archiwizacji, ver. 21.0.3

Polecane posty

Może to zbieg okoliczności ale poniższy błąd zauważyłem pierwszy raz przy przesiadce z ver. 21.0.0 na 21.0.3.
Mimo tego, przy pierwszym wystąpieniu tego błędu (poniedziałek 08.10.2018) udało się zrobić archiwizację podmiotu w wersji 21.0.3.

W chwili obecnej (dziś) nie mogę zrobić archiwizacji, wyskakuje błąd jak niżej.

blad.jpg.e09c7f36f48d87a996559fe0e8225af9.jpg

 

 

Edytowane przez Użytkownik GT/NEXO
Link to postu

Przeslałem poprzez formularz link do archwizacij zrobionej bezposrednio z NEXO gdy pracowlaiśmy jeszcze na 21.0.3 (bo obecnie pracujemy już na ver. 22).
Gdyby jednak archiwizacja spod MMS była konieczna, prosze o info.

Z góry dziękuję za pomoc i zajęcie się tematem.

 

Link to postu
  • 4 tygodnie później...

Wysłałem archiwum bazy danych i dnia 22.10.2018 dostałem następującą odpowiedz via mail od Państwa [INS-497772]:
"Udostępnione dane są poprawne i nie wymagają naszej interwencji. U nas konwersja do wersji 22.0.0 przebiegła poprawnie. Zgłaszany problem z archiwizacją oraz aktualizacja do najnowszej wersji najprawdopodobniej spowodowany jest brakiem wystarczającej ilości wolnej pamięci na dysku...."

Co do wielkości wolnej przestrzeni na dysku (bo chyba o tym mowa) to raczej jest to chybione podejrzenie. Na serwerze mamy dysk systemowy i dyski gdzie robiona jest kopia (RAID).
Na systemowych mamy 100GB wolnej przestrzeni a w RAID 1TB.

Co prawda mieliśmy pewne problemy z dyskami SSD (pracującymi na swerwerze jako systemowe) w ostatnich tygodniach, zostały one jednak wymienione na całkowicie nowe i pracują w bypasie. Można by temat wystąpienia komunikatu jakoś próbować połączyć z tymi problemami z dyskami, ale dziś próbowałem zrobić ręczną archwizację i znów pojawił się przemdiotowy komunikat i nie było można zrobić archwizacji a nowe dyski mamy od 3 tygodni w maszynie.

archiwum.jpg.3bd4fc54805644b424fcf869bcf44954.jpg

Zrestartowałem aplikację NEXO i archwizacja poszła.
NIe wiem czy to istotne, ale gdy próbowałem robić Archiwum poprzez pulpit zdalny  na swerwerze, to sesja była już zestawiona od dłuższego czasu (chyba wczoraj) - czyli po połączeniu się zdalnym puplitem program był "otwarty" od wczoraj.

 

Jakieś inne pomysły?

 

Edytowane przez Użytkownik GT/NEXO
Link to postu
  • Piotr Kolasa zmienił tytuł na Błąd SQL error: 3023 - podczas próby archiwizacji, ver. 21.0.3
×
×
  • Dodaj nową pozycję...