Skocz do zawartości

e-archiwizacja - brak widoczności wysłanego podmiotu

Polecane posty

Używamy e-archiwizacji dłuższy czas i zawsze działała OK.
W poniedziałek 8.10.2018 zauważyłem, że z poziomu NEXO nie widzę w module e-archiwizacji podmiotów, które zostały od nas wysłane wcześniej (grid był pusty)
Wylogowałem się zatem z e-archiwizacji w NEXO i ponownie zalogowałem - ale nic to nie dało i mimo odświeżania F5 nie widziałem żadnej archwizacji bazy danych podmiotu w module e-archiwizacji.

Nie mając pomysłu, zrobiłem archiwizację w poniedziałek na koniec dnia i wysłałem na e-archwizację.
Baza została przesłana i jest widoczna w module e-archiwzacji.

Mamy wykupioną usługę e-archiwizacji o pojemności 30GB więc mając na uwadze wielkość naszej bazy danych powinny mieścić się z luzem 2 pełne archiwizacje podmiotu.
Mimo takiej pojemności widoczna jest tylko archiwzacja ostatnio przesłana, ta z poniedziałku.

Oznacza to, że zadziało się coś po waszej stronie lub ktoś od nas te bazy skasował (teoretycznie niemożliwe ze względu chociazby na uprawnienia)
Czy możemy to jakoś wspólnie sprawdzić (no chyba, że sam gdzieś mam dostęp do jakiś logów i tego co dzieje się na e-archwizacji)?
Proszę.

 

Edytowane przez Użytkownik GT/NEXO
Link to postu

Uzyskałem informacje, że szczegółowo przeanalizowaliśmy posiadane logi systemu e-archiwizacja, a także wykonaliśmy statyczną analizę kodu odpowiedzialnego w serwisie chmurowym za zarządzanie plikami i testy pod kątem możliwości wystąpienia opisanego problemu. Te działania nie dają jednak odpowiedzi, jak mogło dojść do takiego przypadku.

Problem ten traktujemy z całą powagą, dlatego wdrażamy nowy mechanizm logujący operacje wykonywane przez użytkowników e-archiwizacji na plikach znajdujących się w chmurze.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...