Jan Krępski 0 Napisano 11 Października 2018 Udostępnij Napisano 11 Października 2018 w Problem z wysyłaniem wiadomości Zmieniliśmy skrzynkę pocztową z gmaila, na pocztę z naszą domeną, zmieniliśmy mail w allegro dodaliśmy nowe konto pocztowe do sello w ustawieniach jak klikamy spt czy pop 3 to przy sprawdzeniu ok ale wiadomości nie chcą się wysyłać, proszę o pomoc/. Szczegóły błędu Szczegóły błędu: SendEmail: DllDate: Aug 3 2011 UnlockPrefix: INSERTCOMPMAILQ Username: DESKTOP-CUSJGQN:Lik0942 Architecture: Little Endian; 32-bit Language: Visual C++ 8.0 recipients: TO: liliana.wojno@neostrada.pl totalCount: 1 renderToMime: createEmailForSending: xSigningAlg: sha1 createFromMimeText5: createFromMimeObject2: security: FromHeader: "hurtownia@wysylka24h.pl" <hurtownia@wysylka24h.pl> ToHeader: liliana.wojno@neostrada.pl renderToMime: Elapsed time: 0 millisec SmtpConnect: SmtpHost: smtp.wysylka24h.nazwa.pl SmtpPort: 465 SmtpUsername: hurtownia@wysylka24h.pl SmtpSsl: 1 StartTLS: 0 SmtpAuthMethod: LOGIN Sending RSET command.. rset: Elapsed time: 47 millisec Using existing/open SMTP connection to send email. ConnectionType: SSL/TLS checkOrMakeSmtpConnection: Elapsed time: 47 millisec SmtpConn_sendMime_FROM: hurtownia@wysylka24h.pl recipients: 550 5.7.1 Command rejected Failed when sending RCPT TO:<liliana.wojno@neostrada.pl> bad_address: liliana.wojno@neostrada.pl No valid recipients smtpConversation: Elapsed time: 94 millisec Failed. Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 11 Października 2018 Udostępnij Napisano 11 Października 2018 w Problem z wysyłaniem wiadomości (edytowane) Czy ten błąd otrzymujecie przy wysyłce każdego maila, czy tylko do tego jednego użytkownika ? Jest jakiś problem z Waszym adresem email https://email-checker.net/check Upewnijcie się, że konfiguracja maila na poziomie serwera jest prawidłowa. Edytowane 11 Października 2018 przez Ks. Robak Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 12 Października 2018 Udostępnij Napisano 12 Października 2018 w Problem z wysyłaniem wiadomości Błąd wskazuje na niepoprawny adres odbiorcy wiadomości. Jeśli te e-mail był utworzony przed zmianą parametrów skrzynki nadawczej to można spróbować go usunąć i wygenerować raz jeszcze. Cytuj Link to postu
Jan Krępski 0 Napisano 12 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2018 w Problem z wysyłaniem wiadomości Ten problem występuje przy wysyłce każdego maila, problem z https://email-checker.net/check wynikał z tego że za dużo wywołań do wysłania maili wczoraj wygenerowałem, dzisiaj checker pokazuje stan poczty ok. Konfiguracja jest ok, maila z outlooka się wysyłają. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 12 Października 2018 Udostępnij Napisano 12 Października 2018 w Problem z wysyłaniem wiadomości Czy na serwerze są skonfigurowane jakieś filtry antyspamowe? To również może być przyczyną odrzucania wiadomości. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.