Robert foto 0 Napisano 15 Października 2018 Udostępnij Napisano 15 Października 2018 w naprawianie błędu Cześć, Mam taki kłopot. Otóż od rana wszystko działało prawidłowo, ale skoro moduł diagnostyczny znalazł wcześniej jakiś błąd w bazie, to dziś postanowiłem go przetestować. Na wszystkich stanowiskach został wyłączony program Sello. Włączyłem napraw i błąd zniknął. Niestety od tego momentu większość operacji w Subiekcie powoduje komunikat o błędzie i naruszeniu integralności bazy. Nie można wystawiać dokumentów, nawet składać kompletów. Niezależnie od stanowiska. Komputery zostały zrestartowane włącznie z serwerem i komunikaty o błędzie w Subiekcie pozostały. Macie jakieś wskazówki? To możliwe, że naprawienie bazy Sello, zepsuło coś w bazie Subiekta? Cytuj Link to postu
Michał Bulczak 3 Napisano 15 Października 2018 Udostępnij Napisano 15 Października 2018 w naprawianie błędu Próbowałeś zrobić 'serwisówkę' na Subiekcie? Czasem pomaga z błędami o naruszeniu integralności bazy. Jak nie wiesz co to: 1. Zrób kopię zapasową bazy subiekt. 2. Program serwisowy -> Podmiot -> Kontrola danych. 3. Program serwisowy -> Podmiot -> Odbudowa indeksów. 4. Program serwisowy -> Podmiot -> Kompaktowanie 1 Cytuj Link to postu
Robert foto 0 Napisano 15 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2018 w naprawianie błędu Dziękuję. Pomogło. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.