Skocz do zawartości

Szybka płatność w wersji 22

Polecane posty

Witam serdecznie,

Próbuję od wczoraj ustawić nową formę płatności tzw. Szybką płatność.
Dostawca: Przelewy24
Id sprzedawcy: poprawne
Klucz API: panel przelewy24 pozycja: Klucz do raportów (klucz API)
CRC: panel przelewy24 pozycja: Klucz do CRC

Klikam na testuj połączenie i wyskakuje błąd: "Uzupełnione dane są niepoprawne"

Czy może komuś już udało się ustawić Szybką płatność?

Link to postu
Dnia 18.10.2018 o 15:22, Marcin Tomaszewski napisał:

Witam serdecznie,

Próbuję od wczoraj ustawić nową formę płatności tzw. Szybką płatność.
Dostawca: Przelewy24
Id sprzedawcy: poprawne
Klucz API: panel przelewy24 pozycja: Klucz do raportów (klucz API)
CRC: panel przelewy24 pozycja: Klucz do CRC

Klikam na testuj połączenie i wyskakuje błąd: "Uzupełnione dane są niepoprawne"

Czy może komuś już udało się ustawić Szybką płatność?

W KF-> Szybka płatność - TESTUJ POŁĄCZENIE - komunikat poprawny. Niestety wydruk faktury z taką płatnością daje błąd:SzybkaPlatnosc1.PNG.eb14e63215ac5181a2bf59bf334620e7.PNG

Podobno w przelewach24 (https://panel.przelewy24.pl/) jest miejsce z logami, ale ja ich nie widzę.

Jakaś podpowiedz?

 

Edytowane przez Lech Siłakiewicz
Link to postu

Też nie znalazłem miejsca z lagami. U mnie sprawa wygląda inaczej:
1. Test połączenia jest OK
2. Wybierając szybką płatność system pyta się czy ją zarejestrować, potwierdzam, płatność rejestruje się, nie ma żadnego błędu.

Skutek tego taki, że:
1. Na fakturze nie ma przycisku "zapłać" oraz kodu kreskowego
2. W system,ie Przelewy24 w zakładce "zamówienia" nie ma zarejestrowanej płatności

System chyba nie działa prawidłowo!

Link to postu
Dnia 23.10.2018 o 00:46, Lech Siłakiewicz napisał:

W KF-> Szybka płatność - TESTUJ POŁĄCZENIE - komunikat poprawny. Niestety wydruk faktury z taką płatnością daje błąd:SzybkaPlatnosc1.PNG.eb14e63215ac5181a2bf59bf334620e7.PNG

Podobno w przelewach24 (https://panel.przelewy24.pl/) jest miejsce z logami, ale ja ich nie widzę.

Jakaś podpowiedz?

 

Czy konto w Przelewy24 jest w pełni aktywowane? Proszę się upewnić.

Link to postu
1 godzinę temu, Marcin Tomaszewski napisał:

Też nie znalazłem miejsca z lagami. U mnie sprawa wygląda inaczej:
1. Test połączenia jest OK
2. Wybierając szybką płatność system pyta się czy ją zarejestrować, potwierdzam, płatność rejestruje się, nie ma żadnego błędu.

Skutek tego taki, że:
1. Na fakturze nie ma przycisku "zapłać" oraz kodu kreskowego
2. W system,ie Przelewy24 w zakładce "zamówienia" nie ma zarejestrowanej płatności

System chyba nie działa prawidłowo!

Jeżeli transakcja została poprawnie zarejestrowana to zobaczy ją Pan w module Bank i widoku Szybkie płatności on-line. 

Jaki wzorzec wydruku Pan wybiera, czy nie jest to własny wzorzec?

Operacje z nexo są widoczne w portalu Przelewy24 w Transakcjach:

p24_transakcje.thumb.jpg.ea9e555a9542080b509a5039faeda24b.jpg

 

Link to postu

Dziękuję za odpowiedź.
Niestety w rejestrze transakcji nie mam tych operacji wystawionych do faktury (przefiltrowane na: pokaż wszystkie).
Jeśli chodzi o wzorzec FS, jest on zmodyfikowany (rozbicie kolumny ilość na dwie <ilość i j.m.>, dodanie logo itp.)

EDIT: wygląda na to jakby nie rejestrowało płatności w serwisie Przelewy24, nie mam żadnej innej transakcji oprócz sklepowych i wygenerowanych PAYbyLink

Edytowane przez Marcin Tomaszewski
Link to postu

1. Zarejestrowana transakcja w nexo jest widoczna w module Bank, w widoku Szybkie płatności on-line. 

2. Na stronie przelewy24 transakcje widoczne są dopiero po kliknięciu w przycisk na wydruku lub zeskanowaniu kodu i wybraniu formy płatności (przelew, karta, blik)

3. Wzorzec wydruku był przez Pana modyfikowany przed wersja 22, a więc przed tym jak we wzorcach wbudowanych dodaliśmy przycisk zapłać on-line oraz kod QR. Wystarczy powielić wbudowany i odpowiednio go zmodyfikować (rozbicie kolumny ilość na dwie <ilość i j.m.>, dodanie logo itp.).

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...