RG Concept 4 Napisano 6 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2018 w [ROZWIĄZANO] Problem z zablokowanym do edycji Cennikiem (edytowane) Witam, Po aktualizacji postanowiłem skorzystać z edycji (podwyżki) cen poprzez moduł cennika. Wcześniej trzymałem się od edycji cenników z daleka bo działy się podczas aktualizacji różne cuda i korzystałem z rozwiązania Artoit do aktualizacji towarów, tym bardziej że mam do edycji ok 7000 pozycji w 15 grupach marż. Wersja 22.0.0 daje jednak dużo usprawnień w tej dziedzinie - wiem, bo mieliśmy okazję wyrazić swoje opinie w trakcie wdrażania poprawek - więc postanowiłem spróbować. Niestety, w trakcie edycji jednej z partii filtrowanego asortymentu moduł się zawiesił. Zamknąłem cennik i od tego czasu nie pozwala on na edycję – po komendzie popraw F4 jest 20s oczekiwania i komunikat: Od tego czasu cały Subiekt regularnie się zwiesza co ok. 1-2 minuty, a np. po próbie Dezaktywacji jakiegokolwiek asortymentu pojawia się komunikat: mimo że na żadnym innym stanowisku nie jest otwarty ten cennik! Po próbie aktualizacji cennika dla pozycji z poziomu Asortyment tez mam taki podobny komunikat: Czy znacie jakiś sposób naprawę takiego cennika, który jest „jakby w edycji” dla programu, ale jednocześnie nie da się go edytować i zamknąć, ani też „brutalne” usunąć, bo oczywiście Delete, ani zmiana statusu się nie udają? Oczywiście dodam, że zamykałem i otwierałem program, nawet przeinstalowałem na nowo Nexo, zrobiłem „konserwację bazy danych” z poziomu „Programu Serwisowego”, etc. - NIC! Gorąca prośba o pomoc! Edytowane 7 Listopada 2018 przez ERGIE Koncept Rozwiązany Link to postu
Radomił Ząbik 310 Napisano 6 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2018 w [ROZWIĄZANO] Problem z zablokowanym do edycji Cennikiem A ile minęło czasu? Czasem jak coś pójdzie nie tak, to blokada wisi w odpowiedniej tablicy w bazie danych, ale NEXO ma jakiś zaszyty mechanizm, który po jakimś czasie, albo przelogowaniu ją ściąga. Awaryjnie, jak wie się co robi, można by się pokusić o działanie na tablicy, ale to dla bardzo zaawansowanego użytkownika SQL Link to postu
RG Concept 4 Napisano 6 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2018 w [ROZWIĄZANO] Problem z zablokowanym do edycji Cennikiem Niestety to już od paru dni jest. Od tego czasu przelogowalem się wielokrotnie, robilem konserwację bazy a nawet zgodnie z sugestią odinstalowalem i zainstalowalem ponownie NEXO na serwerze oraz zrobiłem aktualizację do 20.0.1. Za edycję tablicy się nie wezmę bo boję sie cos sknocić Link to postu
Paweł Kubacki 209 Napisano 6 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2018 w [ROZWIĄZANO] Problem z zablokowanym do edycji Cennikiem Proszę wejść do modułu RAPORTY. Dodać raport własny SQL (nazwa, opis i grupa dowolna, typ elementu pozostawić na brak). Jako zapytanie proszę wkleić tekst SELECT * FROM mox.application_lock L LEFT JOIN mox.application_session S ON L.application_session_id = L.application_session_id Następnie proszę wcisnąć SYNCHRONIZUJ KOLUMNY i zapisać tak stworzony raport. Po zapisaniu proszę go uruchomić. Następnie wybrać z menu kontekstowego OPERACJE NA LIŚCIE -> EKSPORTUJ DO EXCELA. Tak utworzony plik proszę przesłać do mnie. 2 Link to postu
RG Concept 4 Napisano 7 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2018 w [ROZWIĄZANO] Problem z zablokowanym do edycji Cennikiem Mega SPRAWNA i FACHOWA POMOC Pawła Kubackiego i problem rozwiązany dodatkowym raportem ściągającym blokady - Wielkie dzięki za podesłanie kodów. NEXO natychmiast wrócił do dobrej kondycji, bo praca w "trybie błędu" była niemal niemożliwa. THX Link to postu
Polecane posty