Grzegorz Woś 2 Napisano 20 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2018 w [Rozwiązane]Powiązanie klienta z rodzajem naprawy W zakładce Zgłoszenia serwisowe przy tworzeniu zlecenia znajduje się pole "Rodzaj". Używamy go by określić sposób wyceniania klienta (naprawa gwarancyjna, naprawa odpłatna, naprawa w ramach umowy itp.). Czy jest możliwość przypisania konkretnemu klientowi domyślnej wartości pola? Link to postu
Igor Bernakiewicz 318 Napisano 20 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2018 w [Rozwiązane]Powiązanie klienta z rodzajem naprawy Dzień dobry, nie ma takiej możliwości. Jest to pole opisowe nie związane w żaden sposób z klientem i tak chcielibyśmy to zostawić. Do jednej z najbliższych wersji chcemy umożliwić ustawienie domyślnego rodzaju, który byłby ustawiany podczas dodawania zlecenia serwisowego. Link to postu
Grzegorz Woś 2 Napisano 21 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2018 w [Rozwiązane]Powiązanie klienta z rodzajem naprawy Dziękuję za informację Link to postu
Polecane posty