Skocz do zawartości

Błędne przyporządkowanie wpłaty

Polecane posty

Witam,


W Sello zauważyłam bardzo duży błąd: np użytkownik zakupił produkt dnia 2018-11-07 18:01 i nie dokonała wpłaty.
Następnie na tej samej ofercie dokonano drugi raz zakupu 2018-11-12 12:54 i dokonał wpłaty za 1 szt. 
Sello ściągnęło 1 raz wpłatę za transakcję z dnia 12.11.2018  i paczka została przekazana do wysyłki. 
Zakup z dnia 7.11.2018 pozostał jako nie opłacony.
Błędem jest następna czynność Sello, tzn dnia 12.11.2018 Sello zaznaczyło jako opłacona transakcję z 7.11.2018 a wpłaty za to nie było. (Połączyło płatność do zakupu z 12.11.2018r)
Kiedy mogą Państwo naprawić ten błąd?
Pozdrawiam

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...