Sylwia Zak 1 Napisano 21 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2018 w Błędne przyporządkowanie wpłaty Witam, W Sello zauważyłam bardzo duży błąd: np użytkownik zakupił produkt dnia 2018-11-07 18:01 i nie dokonała wpłaty. Następnie na tej samej ofercie dokonano drugi raz zakupu 2018-11-12 12:54 i dokonał wpłaty za 1 szt. Sello ściągnęło 1 raz wpłatę za transakcję z dnia 12.11.2018 i paczka została przekazana do wysyłki. Zakup z dnia 7.11.2018 pozostał jako nie opłacony. Błędem jest następna czynność Sello, tzn dnia 12.11.2018 Sello zaznaczyło jako opłacona transakcję z 7.11.2018 a wpłaty za to nie było. (Połączyło płatność do zakupu z 12.11.2018r) Kiedy mogą Państwo naprawić ten błąd? Pozdrawiam Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 21 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2018 w Błędne przyporządkowanie wpłaty Problem jest nam znany, w najbliższej aktualizacji będzie poprawiony. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.