Skocz do zawartości

Cenniki indywidualne a tymczasowa promocja

Polecane posty

Witam,

Jest sobie cennik główny o nazwie „Bazowy” w którym po naliczeniu marży itp. sprzedajemy Czapkę za 10 zł netto dla „zwykłych” klientów.

Niektórzy klienci mają ceny indywidualne, i np. dla klienta „XYZ” czapkę sprzedajemy za 8 zł netto. A dla klienta „LEL” za 5 zł netto.

No i tutaj problemu nie ma, bo mogę albo stworzyć cenniki indywidualne na podstawie „Bazowego” i przypisać tych klientów z ich cenami na ten produkt albo nawet powielić cenniki główne i je nazwać Bazowy-XYZ i Bazowy-LEL i tam ceny odpowiednio ustawić a ceny i przypisać do konkretnych klientów.

I w każdym z tych przypadków czapka będzie po ich cenach indywidualnych automatem przy wypisywaniu zamówień się przypisywać z właściwą ceną.

Problem pojawia się, że mamy teraz „Gazetkę promocyjną” przez kilka tygodni, w której obecnie czapka jest za 7 zł netto dla wszystkich klientów i tylko przez pewien czas.

I pytanie jak to ustawić, żeby subiekt przy wypisywaniu zamówienia wybrał korzystniejszą cenę dla klienta „XYZ”, który ma cenę indywidualną 8 zł, czyli chcemy sprzedać mu za 7 zł zamiast po jego indywidualnej cenie 8 zł? A klientowi „LEL” za jego 5 zł (bo jego cena jest nadal niższa)?

Niestety w obu przypadkach priorytetem jest cennik indywidualny i zawsze mu przypisuje 8 zł i 5 zł.

Próbowałem ustawić to różnymi cennikami, rabatami, cenami, promocjami… nic…

Da się to jakoś ustawić podczas trwania takiej „Gazetki promocyjnej”  przy uwzględnieniu powyższych cenników indywidualnych, żeby wybierał cenę korzystniejszą dla klienta?

O ręcznym poprawianiu cen w cennikach indywidualnych nie ma mowy, bo mówimy tu o kilku tysiącach kontrahentów z różnymi cenami indywidualnymi zarówno wyższymi jak i niższymi niż obecna „Gazetka promocyjna”. A po drugie tych produktów w takiej „Gazetce promocyjnej” jest kilka set pośród kilku tysięcy produktów i tylko na kilka tygodni.

Link to postu
Dnia 27.11.2018 o 15:23, Mariusz K napisał:

O ręcznym poprawianiu cen w cennikach indywidualnych nie ma mowy, bo mówimy tu o kilku tysiącach kontrahentów z różnymi cenami indywidualnymi zarówno wyższymi jak i niższymi niż obecna „Gazetka promocyjna”. A po drugie tych produktów w takiej „Gazetce promocyjnej” jest kilka set pośród kilku tysięcy produktów i tylko na kilka tygodni.

Obawiam się niestety, że póki co jest to jedyna, dostępna w naszym programie możliwość. Sugestia została oczywiście przesłana do naszych programistów.

Link to postu
  • 2 lata później...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...