Michał Bulczak 3 Napisano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2018 w Błąd podczas drukowania etykiet z poziomu Sello Witam, od rana mamy problemy z drukowaniem etykiet z poziomu Sello ( Poczta Polska, Paczkomaty ). Po naciśnięciu drukuj z poziomu druki do paczki wyskakuje poniższy komunikat. Za 5 - 10 razem się drukuje i tak każdą listę trzeba próbować kilkukrotnie. Wysyłamy tak latami, a taki komunikat widzimy pierwszy raz. Uprzedzając pytania - nie było nic ruszane z wydrukami, nie było nic ruszane z bazą, baza nie jest przepełniona, robione były resety zarówno serwera jak i stanowisk klienckich. Jakieś pomysły? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2018 w Błąd podczas drukowania etykiet z poziomu Sello To raczej będzie problem z Adobe Readerem lub etykiety zwracane z API Inpostu są uszkodzone. Czy z AR wszystko w porządku? Da się go normalnie uruchomić? Problem występuje na wszystkich stanowiskach? Cytuj Link to postu
Michał Bulczak 3 Napisano 18 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2018 w Błąd podczas drukowania etykiet z poziomu Sello Problem był z Crystal Reports lub Adobe Readerem na serwerze. Dziękuję za wskazówkę. Już naprawione 1 Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.