Marcin Florczak 0 Napisano 19 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2018 w Usunięcie zamówienia zaliczkowego Witam. mam mały problem z usunięciem zamówienia zaliczkowego. Sytuacja wygląda tak: Klient zamówił towar, wpłacił zaliczkę (FV zaliczkowa cząstkowa), po pewnym czasie zrezygnował, wiec wystawiliśmy korektę faktury zaliczkowej i oddaliśmy klientowi pieniądze. Ale niestety zamówienie wisi nadal w systemie a usunąć go już się nie da, bo wyskakuje komunikat: " Do dokumentu została wystawiona faktura zaliczkowa i nie można go usunąć" Może ktoś wie jak to obejść?. Mam już 2 takie zamówienia i zaśmiecają mi listę :P:P PS - przy unieważnieniu tez jest taki komunikat. Link to postu
Kamil Goleń 116 Napisano 19 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2018 w Usunięcie zamówienia zaliczkowego Proszę mi powiedzieć w jakim celu chce Pan usunąć to zamówienie? Aby usunąć to zamówienie, należałoby usunąć korektę i fakturę zaliczkową, wystawione do tego zamówienia. Dopiero w momencie, w którym nie będzie wystawionych żadnych dokumentów do tego zamówienia - będzie możliwość jego usunięcia. Natomiast jeżeli chodzi o status realizacji to można zmienić ten znacznik, na zrealizowane całkowicie wybierając z menu kontekstowego opcję: Zrealizuj - Zrealizuj bez dokumentu. Link to postu
Marcin Florczak 0 Napisano 19 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2018 w Usunięcie zamówienia zaliczkowego W jakim celu usunąć? Po prostu żeby nie widniało mi na liście zamówień. Po co tam mają widnieć zamówienia , które nigdy nie będą zrealizowane. Co do statusu- zrobiłem tak "zrealizuj bez dokumentu". Ale ono nadal widnieje na liście zamówień zrealizowanych zaliczką cząstkową. Gdyby jeszcze przeszło do zrealizowanych całkowicie to było by ok. A usuwając korektę i fakturę zrobi mi się luka w numeracji... Link to postu
Kamil Goleń 116 Napisano 19 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2018 w Usunięcie zamówienia zaliczkowego Proszę mi powiedzieć czy ustawienie filtru na: Niezrealizowane z przyjętą zaliczką pokazuje te zamówienia? Link to postu
Marcin Florczak 0 Napisano 19 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2018 w Usunięcie zamówienia zaliczkowego Nie. Wtedy go nie widać. Link to postu
Przemysław Kwiatkowski 9 Napisano 19 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2018 w Usunięcie zamówienia zaliczkowego Tak w ogóle, to jest istotny błąd w interfejsie użytkownika: na liście zamówień nie ma filtru, który jednocześnie pokazywałby "wszystkie zamówienia, które jeszcze nie są zakończone". Przez niezakończone rozumiem niezrealizowane, częściowo zrealizowane oraz zrealizowane z zaliczką cząstkową, ale bez faktury końcowej. W efekcie podczas pracy trzeba się przełączać pomiędzy filtrem "zrealizowane i częściowo zrealizowane" oraz "niezrealizowane z przyjętą zaliczką". Już kilkakrotnie zdażyło nam się, że pracownik "zapomniał" o zamówieniu, bo nie było ono widoczne przy zwykłym ustawieniu na "zrealizowane i częściowo zrealizowane". :-( Link to postu
Polecane posty