Skocz do zawartości

Dołączanie Wiaodmości e-mail w Informatorze wstecz

Polecane posty

Najpierw wysłałem klientowi kilka wiadomości e-mail a dopiero później dopisałem jego adres e-mail w jego kartotece.

Takie podejście powoduje, że nie widać wiadomości e-mail wysłanych w Informatorze tego klienta i naturalnie historia korespondencji jest niepełna (co oczywiście jest zjawiskiem niepożądanym)

 

Czyli przypisanie  wysłanych/odebranych wiadomości do klienta odbywa się tylko podczas wysyłki/odbioru ale tylko o ile wcześniej przypisano adres e-mail w kartotece tego klienta.

Czy możecie wzbogacić NEXO aby była możliwość podłączenia do Informatora również wiadomości wcześniej wysłanych/odebranych. 

 

Żeby nie obciążać systemu można byłoby to rozwiązać np. tak jak działają już obecnie informatory NEXO, czyli akcja "odświeżenia" byłaby wywoływana poprzez tą okrągłą strzałkę, per dany kontrahent, na nasze żądanie w zakładce WIADOMOŚCI (w Informatorze klienta).  

 

Edytowane przez Użytkownik GT/NEXO
Link to postu

Można dołączyć ręcznie i fajnie ale to raczej do doraźnych sytuacji mogłoby się przydać.

Zaczeliśmy to porzadkować ale przykładowo mamy klientów z którymi korespondowlaiśmy z róznych skrzynek pocztowych i historia konwersacji jest dodatkowo rozporoszona w odbiorczej jak i w elementach wyslanych, zmierzam do tego, że to trochę orka po ugorze. Proszę zauważyć, że przy 10 skrzynkach i 2 elementach odebrane/wysłane mamy 20 miejsc gdzie trzeba zajrzeć/wyszukać/sprawdzić i ewentualnie przypisać daną wiadomość/wiadomości do danego kontrahenta.

 

Powyższe jest problematyczne ale nie jest najgorsze.

Najgorsza jest to (mając na uwadze wiedzę jak to działa), że zawsze będzie pewien znak zapytania czy aby na pewno wszystkie wiadomości są w Informatorze przypisane do danego klienta, czyli czy w danym przypadku zachowano rygor i przed napisaniem pierwszego e-maila dodano ten adres do karoteki danego klienta. W bieżacym ferworze ciezko zachować taki rygor nawet jak się na niego umówimy....

 

Zdecydowanie ergonomiczniejszym (pewniejszym rozwiazaniem) byłoby gdyby nexo np. przy wejsciu w Informator (zakładka Wiadomosci) automatycznie, sam odswieżał sobie powiązania między wiadomosciami e-mial a kontrahentem.

 

Jesli obawiacie się Państwo, że to mogłoby obciążać niepotrzebnie system to mozna byłoby ten automat (wywolywany per dany klient) dać do wywołania na nasze wyraźne żądanie.

Czyli działałoby to tak, dzwoni Malinowski, pyta mnie o szczegóły ustaleń, które z nami czynił poprzez e-mail na przestrzeni pewnego czasu, sprawy oczywiście nie kojarzę bo jej nie prowadziłem ale znajduję jego kartotekę, przechodze do zakładki Wiadomości w Informatorze, Malinowski twierdzi, że pisał do nas 3 razy. Ja widzę, że tylko 1 wiadomosc mamy od niego wiec zapala mi sie lampka co może być przyczyną takiego stanu rzeczy, wiec wywłouje funkcje ponownego wiązania elementów (kontrahenta z wiadomosciami e-mail we wszystkich skrzynkach), mechanizm sam wyszukuje i dodaje "zgubione" woiadomości. Mam komplet informacji w Informatorze i mogę go profesionalnie obsłużyć.   

Naturalnie gdyby ten Malinowski zadzownił i z rozmowy wynikałoby, że wyslał 3 maile i miałbym 3 w informatorze to niepotrzebnie nie obciążałbym systemu...

 

Jest szansa na taki automat lub półautomat ?

 

 

Edytowane przez Użytkownik GT/NEXO
Link to postu
  • 2 tygodnie później...

Witam,

Taki 'mechanizm' mamy w swoich planach, jednak na pewno nie uda nam się tego zrealizować do wersji 17. W jednej z kolejnych wersji jak najbardziej jest taka szansa.

W skrócie będzie to ten sam mechanizm, który działa przy pobieraniu wiadomości (wiążący z klientem automatycznie na podstawie emaila lub domeny), jednak będzie możliwość wywołania go na żądanie (oczywiście będzie działać tylko dla wiadomości, które nie mają ustawionego wcześniej klienta).

Dzięki temu w przypadku, gdy ktoś np. najpierw pobrał pocztę, a potem dopiero dodał klienta będzie możliwość szybkiego ich powiązania.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...