Skocz do zawartości

Powiązania wiadomości z klientami, ofertami itp

Polecane posty

Witam,

Od tego roku przesiedliśmy się z Subiekta i Gestora GT na NEXO Pro. W GT w kartach wyświetlających się dla klientów jak i szans sprzedaży wyświetlały się odpowiednie karty i tak np. dla szansy sprzedaży była karta Wiadomości, a dla Klienta - Szanse sprzedaży i Wiadomości. W ten sposób podglądając klienta bardzo szybko mieliśmy dostęp do wszystkich powiązanych wiadomości, czy szans sprzedaży lub wiadomości podpiętych do szans sprzedaży. W NEXO tego nie widzimy, poza skorzystaniem z Informatora i wciśnięciu przycisku Wylicz - trochę za długo i zbyt skomplikowane.

Czy jest jakiś prostszy sposób na to? a z drugiej strony możliwość konfiguracji wyświetlanych kart np. dla klienta, oferty zamówienia byłaby dużym ułatwieniem.

Link to postu
  • 4 tygodnie później...

Mam kolejne pytanie związane pośrednio z powiązaniami. W firmie pracuje kilka osób kontaktujących się z tymi samymi klientami na różnych etapach procesu sprzedaży od oferty do wysyłki towaru. Czy jest możliwość takiego ustawienia, aby e-maile podpięte pod ofertę przez inne osoby byłyby widoczne dla wszystkich innych osób? Nie chcemy natomiast podpinać widoczności kont pocztowych jednych użytkowników do drugich, a tylko widzieć e-maile podpięte pod ofertę. Wtedy wszyscy użytkownicy, którzy mieliby taką konieczność widzieli co było ewentualnie ustalone z klientem.

Link to postu

Tego zrobić się obecnie nie da. Chcemy do jednej z najbliższych wersji umożliwić z poziomu informatorów (zakładka wiadomości) dostęp do dowiązanych wiadomości do obiektu którego informator wyświetlamy. Czyli jeśli mogę odpalić informator wybranego dokumentu np oferty to w zakładce wiadomości widzę wszystkie wiadomości powiązane z tym dokumentem.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...