Wojciech Krentusz 1 Napisano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2019 w Problem po dodaniu konta Dzień dobry, wczoraj próbowałem dodać drugie konto allegro do mojej bazy w sello. (Każde konto miało inną bazę) Jednak trochę poklikałem i stwierdziłem,że przedtem było to lepsze i dezaktywowałem te dodane konto. Wtedy pojawił się problem : - Sello nie pobiera transakcji i zagubiło wcześniejsze na tym koncie allegro,dopiero gdy zaznaczę "Konto : (wszystkie)" to widzę transakcję. Dodatkowo sello przestało kompletnie widzieć wpłaty. Bardzo proszę o pomoc. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 774 Napisano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2019 w Problem po dodaniu konta Nie widać transakcji z konta podstawowego na tej bazie jeśli wybrane jest to konto? Na pewno właściwe konto zostało dezaktywowane? Cytuj Link to postu
Wojciech Krentusz 1 Napisano 25 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2019 w Problem po dodaniu konta Nie widać. W jaki inny sposób można je dezaktywować ? Zrobiłem to wchodząc w moje dane -> zarzadzanie kontami i licencjami Cytuj Link to postu
Wojciech Krentusz 1 Napisano 25 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2019 w Problem po dodaniu konta Dobre konto zostało deaktywowane. Jestem tego pewny. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 774 Napisano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2019 w Problem po dodaniu konta W taki sposób, tylko pytanie, czy właściwe konto zostało dezaktywowane. Jeśli konto zostanie dezaktywowane to nie ma go w wyborze kont, zatem i wszelkie związane z nim dane nie będą się wyświetlały - będą widoczne jedynie przy wyborze (wszystkie). Pozostaje jeszcze wyczyścić filtr na liście i upewnić się, że obok raportu na dole jest filtr z 3 głowami - co oznacza wyświetlanie danych wszystkich użytkowników (opiekunów). Cytuj Link to postu
Wojciech Krentusz 1 Napisano 25 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2019 w Problem po dodaniu konta Cytuj Link to postu
Wojciech Krentusz 1 Napisano 25 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2019 w Problem po dodaniu konta (edytowane) Dokładnie to zaznaczone konto jest aktywne i to właśnie z niego nie pobiera transakcji. Filtry wyczyszczone , 3 głowy włączone. Edytowane 25 Stycznia 2019 przez Wojciech Krentusz Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 774 Napisano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2019 w Problem po dodaniu konta A co się dzieje po wybraniu funkcji Wyślij/Odbierz > serwisy aukcyjne > Odbierz? Czy pobieranie transakcji jest zaznaczone w oknie które się pojawi? Czy leci synchronizacja? W raporcie może pojawiają się błędy? Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.