Mateusz Bodziałko 1 Napisano 25 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2017 w Korekta do FZ/PZ Witam, napotkałem pewien problem, który nie wiem jak rozwiązać. Otóż: 1. kupiłem produkt od dostawcy (FZ + PZ) 2. nastapila sprzedaz do klienta (FS + WZ) 3. klient zwrocil kupiony towar (KFS + KWZ) 4. dostawca wystawil mi korekte na ten material - rowniez chce go zwrocic do dostawcy 5. nie moge skorygowac tej FZ ani PZ ? Komunikat: Nie można wykonać danego ruchu magazynowego. Nie udało się zapisać dyspozycji. Możliwa niewystarczająca ilość asortymentu na przychodach. Towar mam na magazynie, lecz nie mogę wprowadzić korekty od dostawcy aby nie wisiał mi na stanie mag ? Jak poprawnie go skorygować ? Jeśli istnieje już taki wątek na forum proszę mnie pokierować. Link to postu
Karol Rompkowski 1 Napisano 25 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2017 w Korekta do FZ/PZ Wydaje mi się, że problem tkwi w datach. Proszę sprawdzić, czy data zwrotów od klienta (KFS + KWZ) jest wcześniejsza aniżeli data korkety faktury zakupowej. Mam na myśli daty zakończenia dostawy. Link to postu
Mateusz Bodziałko 1 Napisano 26 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 26 Lipca 2017 w Korekta do FZ/PZ rozwiązało problem - dziekuje za pomoc Link to postu
Karol Rompkowski 1 Napisano 26 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2017 w Korekta do FZ/PZ Link to postu
Eduardo Camean Gomez 0 Napisano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2017 w Korekta do FZ/PZ Witam, Podepnę się pod temat. Tylko w moim wypadku w.w. porada nie działa. 10.07 mieliśmy na stanie 10 palet. Złożyliśmy zamówienie do producenta z dostawą bezpośrednią do klienta. Sprzedano nam 3 palety. Data realizacji to 10.07. Dopiero 27.07 wystawiliśmy FS na klienta (wtedy na stanie też było ok. 10 palet). Teraz przyszła spóźniona lipcowa korekta na te palety, które w ten sam dzień (10.07) zostały od razu zwrócone- producent nie dał wcześniej żadnej informacji, a klient przyjął fakturę z naliczeniem kosztu palet. Problem pojawia się teraz, ponieważ nie mogę wprowadzić korekty, gdyż wyskakuje mi dokładnie taki sam komunikat, jak Panu powyżej. Jest to niezrozumiałe, bo mieliśmy palety na stanie. Program jakby "dokleił" się do tych 3 szt i nie widzi żadnych pozostałych, które mógłby zwrócić do dostawcy. Klientowi nie mogę wystawić już żadnego dokumentu z datą realizacji lipcową, ponieważ lipiec księgowo zamknęliśmy. Ktoś może spotkał się z takim "uporem" nexo? Link to postu
Karol Rompkowski 1 Napisano 23 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2017 w Korekta do FZ/PZ Nie było jakiejś dodatkowej WZ-tki na te palety, które zwróciliście ? Może Pan zrobić zrzut informatora tej kartoteki z zakładki Ruch asortymentu ? (ctrl+I) Link to postu
Eduardo Camean Gomez 0 Napisano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2017 w Korekta do FZ/PZ To byłoby zbyt proste rozwiązanie. Wrzucam zrzut ekranu z ruchu asortymentu. Jak zostało wspomniane- program uczepił się 3 palet kupionych 10.07, a sprzedanych 27.07 (zrzut po zrobieniu KFS dla klienta z tego samego dnia). Link to postu
Karol Rompkowski 1 Napisano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2017 w Korekta do FZ/PZ Z jaką datą wprowadzacie Państwo tę korektę? Link to postu
Eduardo Camean Gomez 0 Napisano 5 Września 2017 Udostępnij Napisano 5 Września 2017 w Korekta do FZ/PZ " Teraz przyszła spóźniona lipcowa korekta na te palety, które w ten sam dzień (10.07) zostały od razu zwrócone- producent nie dał wcześniej żadnej informacji, a klient przyjął fakturę z naliczeniem kosztu palet. " Data wykonania usługi na korekcie jest dniem 10.07- więc taką też zmuszeni jesteśmy wprowadzić. Link to postu
Polecane posty