Grzegorz Woś 2 Napisano 6 Marca 2019 Udostępnij Napisano 6 Marca 2019 w Zamykanie zgłoszeń Przy zamykaniu zgłoszenia w scenariuszu mamy przygotowane dwa etapy kończące scenariusz "Odebrano" i "do złomowania". Jeśli wybierzemy opcję "do złomowania" postęp zlecenia zostanie ustawiony na 100%, ale zlecenie nadal jest widoczne w zgłoszeniach niezakończonych a niewidoczne w zakończonych. Czy jest możliwość ustawienia tego tak by zgłoszenie zamykało się przy obu etapach? Link to postu
Radomił Ząbik 308 Napisano 6 Marca 2019 Udostępnij Napisano 6 Marca 2019 w Zamykanie zgłoszeń A ma Pan zaznaczoną kolumnę Sukces i Stan ustawione na Zakończone, w obu przypadkach, w konfiguracji scenariusza obsługi klienta? Link to postu
Grzegorz Woś 2 Napisano 6 Marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2019 w Zamykanie zgłoszeń Mam zaznaczoną kolumnę stan (jako zakończone). W kolumnie sukces mogę wybrać tylko jedną pozycję. Link to postu
Radomił Ząbik 308 Napisano 6 Marca 2019 Udostępnij Napisano 6 Marca 2019 w Zamykanie zgłoszeń No to teraz Pan @Igor Bernakiewicz pewnie będzie się musiał wypowiedzieć A czy dla tych zleceniach, w menu kontekstowym operacje, jak wybierze się Zakończ sukcesem (Ctrl+Q), to znika z tej listy? Link to postu
Grzegorz Woś 2 Napisano 6 Marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2019 w Zamykanie zgłoszeń Tak, etap zmieni się na "Odebrane" i zniknie z listy niezakończonych. Chcielibyśmy jednak pozostawić informację o tym że sprzęt został złomowany w systemie. Link to postu
Radomił Ząbik 308 Napisano 6 Marca 2019 Udostępnij Napisano 6 Marca 2019 w Zamykanie zgłoszeń Może jeszcze Insert zaproponuje coś innego, ale można to ewentualnie obejść inaczej, pozostawiając jeden status zakończenia sukcesem, a złomowanie oznaczyć: - flagą, można je dostosować, ustawić szybką flagę na złomowanie - polem własnym zaawansowanym, gdzie można rozwinąć to na kilka pól wraz z datą i komentarzem, a te pola potem można wyciągnąć na listy zleceń i filtrować Link to postu
Igor Bernakiewicz 318 Napisano 6 Marca 2019 Udostępnij Napisano 6 Marca 2019 w Zamykanie zgłoszeń Tak tylko te zlecenia serwisowe, które są na etapie oznaczonym Sukcesem trafiają do widoku Zakończone. Wprowadzimy zmianę aby tam trafiały wszystkie zlecenia serwisowe które dla etapu mają ustawiony Stan Zakończone. Czyli te dla których Postęp wynosi 100%. Zmiana powinna trafić do wersji letniej. 2 Link to postu
Grzegorz Woś 2 Napisano 6 Marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2019 w Zamykanie zgłoszeń Dziękuję za informację. Czekamy na zmiany. Link to postu
Polecane posty