Skocz do zawartości

Przypisywanie wiadomości do Klienta / Opiekuna

Polecane posty

Przyznam że trochę nie przemawia do mnie sposób definiowania użytkowników systemu, pracowników i klientów. De facto pracownicy są częścią dokładnie tej samej kartoteki co klienci tyle tylko  innego typu. Rozumiem ze mogę filtrować typy obiektów i widzieć jedynie klientów lub pracowników. Niestety albo gdzieś popełniłem błąd przy definiowaniu obiektów, albo wszystko samoistnie się miesza. Próbuję korzystać z automatycznego przypisywania wiadomostki do danego klienta ( Klient --> aders email lub domena). Dlaczego wiadomości do/od klienta wiążą się  automatycznie z pracownikiem który je wysyła ?? Jak to zmienić ?

Link to postu

No i właśnie w tym problem. Opiekun przysłał wiadomość na adres zbiorczy który podpięty jest pod CRM'a. Czy da się zmienić domyślne łączenie na odbiorcę a nie na nadawcę. Handlowcy używają zewnętrznych klientów poczty. Przy okazji zapytam - czy da się klienta IMAP wbudowanego w Gestora ustawić jako domyślnego klienta poczty w systemie ?

Link to postu

Nie ma możliwości zmiany aby automatyczne wiązanie następowało z adresatem zamiast z nadawcą. W skrzynce odbiorczej jest automatyczne wiązanie po nadawcy wiadomości.
Od wersji 26 (lato), dla kont pocztowych opartych o protokół IMAP, dla wiadomości z folderów Wysłane i Szkice będzie automatyczne wiązanie po adresacie (Sytuacja gdy np wiadomość została wysłana innym klientem poczty, a następnie zsynchronizowana do nexo).

Nie ma możliwości ustawienia Gestora nexo jako domyślnego klienta poczty w systemie Windows.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...