Dominik Lipka 1 Napisano 2 Maja 2019 Udostępnij Napisano 2 Maja 2019 w Przypisywanie wiadomości do Klienta / Opiekuna Przyznam że trochę nie przemawia do mnie sposób definiowania użytkowników systemu, pracowników i klientów. De facto pracownicy są częścią dokładnie tej samej kartoteki co klienci tyle tylko innego typu. Rozumiem ze mogę filtrować typy obiektów i widzieć jedynie klientów lub pracowników. Niestety albo gdzieś popełniłem błąd przy definiowaniu obiektów, albo wszystko samoistnie się miesza. Próbuję korzystać z automatycznego przypisywania wiadomostki do danego klienta ( Klient --> aders email lub domena). Dlaczego wiadomości do/od klienta wiążą się automatycznie z pracownikiem który je wysyła ?? Jak to zmienić ? Link to postu
Igor Bernakiewicz 320 Napisano 6 Maja 2019 Udostępnij Napisano 6 Maja 2019 w Przypisywanie wiadomości do Klienta / Opiekuna Co się Panu miesza? Być może w danych pracownika ma Pan przypisaną domenę/adres e-mail jako kontakt z którego wiadomość przyszła? Link to postu
Dominik Lipka 1 Napisano 6 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2019 w Przypisywanie wiadomości do Klienta / Opiekuna Do Gestora (klient poczty) trafia mail przychodzący z adresu Opiekuna Klienta a idący na adres Klienta (indywidualny czy domena nie ma znaczenia). Wiadomość automatycznie przyporządkowywana jest do Opiekuna jako klienta (w liście w kolumnie Klient widoczne jest imię i nazwisko opiekuna) Link to postu
Igor Bernakiewicz 320 Napisano 6 Maja 2019 Udostępnij Napisano 6 Maja 2019 w Przypisywanie wiadomości do Klienta / Opiekuna Rozumiem, że ma to miejsce dla skrzynki opartej o protokół IMAP i w sytuacji gdy wiadomość została wysłana innym klientem poczty i następnie zsynchronizowana do Gestora (znajduje się w folderze wysłane)? Link to postu
Dominik Lipka 1 Napisano 6 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2019 w Przypisywanie wiadomości do Klienta / Opiekuna Wiadomość znajduje się w folderze Odebrane. Dotyczy to maila na który trafia wszelka korespondencja związana z oferowaniem. Gestor przypisuje Klinet = nadawca wiadomości i nawet jeśli adresat (zarówno domena jak i adres indywidualny) jest jej odbiorcą głównym. Link to postu
Igor Bernakiewicz 320 Napisano 6 Maja 2019 Udostępnij Napisano 6 Maja 2019 w Przypisywanie wiadomości do Klienta / Opiekuna Jak znalazła się wiadomość od opiekuna klienta do klienta w folderze Odebrane? Przenosił Pan tą wiadomość? W folderze Odebrane automatyczne wiązanie z klientem jest zawsze po adresie nadawcy. Link to postu
Dominik Lipka 1 Napisano 6 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2019 w Przypisywanie wiadomości do Klienta / Opiekuna No i właśnie w tym problem. Opiekun przysłał wiadomość na adres zbiorczy który podpięty jest pod CRM'a. Czy da się zmienić domyślne łączenie na odbiorcę a nie na nadawcę. Handlowcy używają zewnętrznych klientów poczty. Przy okazji zapytam - czy da się klienta IMAP wbudowanego w Gestora ustawić jako domyślnego klienta poczty w systemie ? Link to postu
Igor Bernakiewicz 320 Napisano 9 Maja 2019 Udostępnij Napisano 9 Maja 2019 w Przypisywanie wiadomości do Klienta / Opiekuna Nie ma możliwości zmiany aby automatyczne wiązanie następowało z adresatem zamiast z nadawcą. W skrzynce odbiorczej jest automatyczne wiązanie po nadawcy wiadomości. Od wersji 26 (lato), dla kont pocztowych opartych o protokół IMAP, dla wiadomości z folderów Wysłane i Szkice będzie automatyczne wiązanie po adresacie (Sytuacja gdy np wiadomość została wysłana innym klientem poczty, a następnie zsynchronizowana do nexo). Nie ma możliwości ustawienia Gestora nexo jako domyślnego klienta poczty w systemie Windows. Link to postu
Polecane posty