Łukasz Wodecki 1 Napisano 3 Maja 2019 Udostępnij Napisano 3 Maja 2019 w Błędna cena sprzedaży w sello Witam, problem zauważyłem w dniu dzisiejszym, na razie tylko dla dwóch aukcji. Sytuacja wygląda następująco pobrałem aukcje z allegro i okazuje się że cena przedmiotu która jest w sello ma cenę wywoławczą i nie zgadza się z ceną która widnieje w allegro. Czy ktoś spotkał się już z takim błędem? Trochę słabo to wygląda ponieważ wysyłam klientom powiadomienia z zaniżonymi cenami towarów. Zastanawiam się czy nie zrezygnować z wysyłania klientom powiadomień ale to i tak nie rozwiązuje problemu ponieważ jest rozbieżność kwot aukcji między sello a allegro. Wygląda na to że sello dla niektórych aukcji nie pobiera kwoty z aukcji tylko cenę wywoławczą z sello. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 6 Maja 2019 Udostępnij Napisano 6 Maja 2019 w Błędna cena sprzedaży w sello Prawidłowa cena transakcji będzie w Sello dopiero po pobraniu i przepisaniu danych z formularzy (dotyczy wersji obecnie najnowszej, czyli 1.30.6). Allegro po ostatnich licznych zmianach ma problem ze zwracaniem informacji o sprzedanych aukcjach, przez co Sello bazuje wtedy na cenie zapisanej w Sello aby utworzyć samą transakcję. Pobranie formularza w tym wypadku powinno ustawić już dobrą cenę. Jeśli chodzi o powiadomienia, to moim, subiektywnym zdaniem, jest ich obecnie za dużo: 3 maile na dzień dobry od Allegro (kupiłeś, wybrałeś dostawę, sprzedający otrzymał zapłatę) kilka maili od sprzedawcy (dziękuję za zakup, pakujemy, wysłaliśmy) kolejne 2-3 maile od przewoźnika, czasami również SMSy następna maile od Allegro z informacją o przygotowaniu wysyłki, wysłaniu wysyłki, dostarczeniu jeśli ktoś korzysta z aplikacji Allegro to wszystkie maile Allegro x2 w postaci powiadomień na telefon I to tylko do jednego zakupu . Jak czasami kupuję kilka-naście rzeczy to jest istna fala spamu . Kilkadziesiąt maili i powiadomień. Przy nawet już 2-3 zakupach nie mam pojęcia, które powiadomienie jest od kogo, bo często nawet nie ma informacji co to i kto to do mnie pisze . Dlatego, szczerze jestem za ograniczaniem maili do minimum. Kiedyś dawniej, gdy przewoźnicy i Allegro nie wysyłali wiadomości, to miało sens. Teraz powiadomienia mailowe od sprzedawcy chyba bardziej denerwują niż są przydatne. Cytuj Link to postu
Tomasz Olejarczyk 0 Napisano 7 Maja 2019 Udostępnij Napisano 7 Maja 2019 w Błędna cena sprzedaży w sello Witam Przy licytacjach mamy taki problem ze: w transakcji widnieje cena 0 , mimo iz czasem w aukcji zaciagnietej do sello jest cena prawidłowa a czasem aukcja jest wciaz jako trwająca W transakcji widnieje cena np 2zł zamiast 12zł Jezeli klient wypełni formularz i wplaci przez payu to nie ma wiekszego problemu. Gorzej jest jak np jest to odbior osobisty bez formularza. Wtedy trzeba sprawdzac kazda cene otwierajac aukcje. Jak długo potrwaja te utrudnienia? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 7 Maja 2019 Udostępnij Napisano 7 Maja 2019 w Błędna cena sprzedaży w sello To jest związane z błędem API, który ostatnio zaczął występować i spowodował potrzebę poprawki w kodzie. API nie zwraca niektórych aukcji jako sprzedanych w momencie gdy wystąpiła już sprzedaż. W związku z tym, że Allegro nie zwraca tych danych Sello wykorzystuje dane z zapisanej w bazie aukcji - gdzie w przypadku licytacji cena może być niższa niż ta wylicytowana. Nadejście formularza i płatność przez PayU aktualizuje tę cenę, natomiast faktycznie przy innych formach płatności może być z tym problem. Problem ten był już zgłaszany do Allegro, może trzeba go zgłosić ponownie aby coś z tym zrobili. Obawiam się, że ze względu na to, iż stare API jest wycofywane może to nie być traktowane priorytetowo. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.