Piotr Łapa 0 Napisano 15 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2019 w Wymuszenie pełnej charakterystyki towaru Witam, to znowu ja - nowy user Mam problem z opisami produktu. W zewnętrznym systemie sprzedaży ustawiłem, aby pobierało pełną charakterystykę towaru (foto poniżej). Jednakże mimo synchronizacji z Subiektem dalej nie pobiera pełnych opisów (foto). Dopiero ręczna interwencja i funkcja "Wstaw pełną charakterystykę" zmienia opis (foto). Gdzie robię błąd? ps. Pracuję na przykładowej bazie subiekta i sello. Piotr Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 012 Napisano 15 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2019 w Wymuszenie pełnej charakterystyki towaru A jeśli zmienisz OPIS w GT i wywołasz synchro z Subiektem to się on zmieni w Sello? Jeżeli nie, to zaznacz w GT ten towar ponownie do SERWIS AUKCYJNY (nie trzeba odznaczać, wystarczy ponownie zaznaczyć) i zrób synchronizację. Rozumiem, że screeny są z otwartego w Sello towaru w zakładce TOWARY? 1 Cytuj Link to postu
Piotr Łapa 0 Napisano 15 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2019 w Wymuszenie pełnej charakterystyki towaru 26 minut temu, MARCIN e-kupowanie.pl napisał: A jeśli zmienisz OPIS w GT i wywołasz synchro z Subiektem to się on zmieni w Sello? Dziwna sprawa . Zrobiłem jak sugerowałeś. Zmieniłem opis w JEDNYM produkcie w GT i wywołałem synchronizację Sello z GT. Nagle system zaskoczył i zsynchronizował WSZYSTKIE produkty z PEŁNYM opisem. Dziękuję za pomoc, ale to jakieś nietypowe zachowanie programu. Pobawię się tym problemem jeszcze, bo lubię mieć pełną kontrolę nad każdym programem. Piotr Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 012 Napisano 15 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2019 w Wymuszenie pełnej charakterystyki towaru 35 minut temu, Piotr Łapa napisał: Dziwna sprawa . Zrobiłem jak sugerowałeś. Zmieniłem opis w JEDNYM produkcie w GT i wywołałem synchronizację Sello z GT. Nagle system zaskoczył i zsynchronizował WSZYSTKIE produkty z PEŁNYM opisem. Dziękuję za pomoc, ale to jakieś nietypowe zachowanie programu. Pobawię się tym problemem jeszcze, bo lubię mieć pełną kontrolę nad każdym programem. Piotr Z takim przypadkiem się nie spotkałem, ale to baza demo... Raczej występuje blokada (ale bardzo rzadko) towaru i trzeba go w Subiekcie przeklikać do SA ponownie... Za jakiś czas ma być nowy synchronizator sello/subiekt (jest już o ile wiem na ukończeniu) więc i tak wszystko się poprawi i przyspieszy zapewne. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.