Jarosław Guła 0 Napisano 9 Września 2019 Udostępnij Napisano 9 Września 2019 w Aktualizacje systemu Windows 10 Witam, Mam od jakiegoś czasu problem z poprawną pracą SUBIEKT GT po aktualizacji WINDOWS 10 Po aktualizacji WINDOWS subiekt często się wiesza - widoczne kółko i tło matowe - BRAK jakiejkolwiek reakcji na działania myszką w programie. Jedyna opcja to ZAMKNIĘCIE działania programu i jego ponowne otwarcie i logowanie na stanowisku. Minusem jest że podczas pracy na jakimkolwiek dokumencie po jego zamknięciu i ponownym zalogowaniu dokument wcześniej pisany a nie zapisany znika i konieczność jest ponownego wypisania. Praca staje się KŁOPOTLIWA. Jedyna odpowiedz z POMOC SUBIEKT to zainstalowanie aktualnej wersji programu. Zostało to poczynione i problem się nie rozwiązał. CZestotliwość wieszania programu jest bardzo różna Czy ktoś miła podobny problem? Nie da się nie aktualizować WINDOWSA bo poczta lub inne programu przestają działać poprawnie. Co zmusza do aktualizacji. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 172 Napisano 9 Września 2019 Udostępnij Napisano 9 Września 2019 w Aktualizacje systemu Windows 10 Wygląda na opisywane wielokrotnie problemy ze stabilnością połączenia sieciowego co naturalnie należy diagnozować w miejscu występowania problemów, najlepiej z dostawcą programu/serwisantem. Ogólnie programy Insertu pracują poprawnie na W10, gdyby było inaczej to internet i to forum byłoby zasypane zgłoszeniami... Link to postu
Jarosław Guła 0 Napisano 9 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2019 w Aktualizacje systemu Windows 10 Dziękuje za odpowiedz. Problem polega jeszcze na tym że jeden z komputerów jet też serwerem i też po aktualizacji W10 zaczął się wieszać a przed aktualizacją pracował poprawnie i nie było takich problemów. Ogólnie mamy trzy jednostki spięte skrętką do rutera jednego z operatorów GSM. Wszystko pracowało stabilnie do momentu jak w pierwszej kolejności komputer będący też serwerem. Pierwsza aktualizacja na komputerze serwer musiała być ponieważ poczta autlook przestała działać i musiałem zaciągnąć aktualizacje . Poczta ruszyła W10 działa a SUBIEKT zaczął się wieszać. Kilka dni temu kolejny komputer musiał zostać zaktualizowany pod W10 i sytuacja analogiczna. Dzisiaj przeinstalowany został SUBIEKT na jednej z jednostek (ale nie na serwerze) i nic nie dało. Wiesza się dalej Link to postu
Daniel Kozłowski 1 172 Napisano 10 Września 2019 Udostępnij Napisano 10 Września 2019 w Aktualizacje systemu Windows 10 Skoro u wszystkich innych programy Insertu działają poprawnie na systemie operacyjnym Windows 10, a tylko u Pana nie to jaki jest według Pana z tego wniosek i czego Pan oczekuje od forum ? Link to postu
Jarosław Guła 0 Napisano 10 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2019 w Aktualizacje systemu Windows 10 Pytam na forum ponieważ nikt nie potrafi rozwiązać problemu . Nie ma pomysłu nasz informatyk, SUBIEKT pomoc techniczna podaje komunikaty o np. przeinstalowaniu programu na danym komputerze ( co zrobiliśmy ale nic nie pomogło) a nie można tak pracować bo ciągle się wiesza program. Pytam na forum bo czasami ktoś miał podobny problem Link to postu
Dominik S 0 Napisano 10 Września 2019 Udostępnij Napisano 10 Września 2019 w Aktualizacje systemu Windows 10 Witam Też ostatnio co jakiś czas doświadczam ten problem po aktualizacji win10. Zauważyłem, że przy dłuższym braku aktywności w okienku subiekta tak się dzieje. Link to postu
Jarosław Guła 0 Napisano 10 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 10 Września 2019 w Aktualizacje systemu Windows 10 To już jakaś wskazówka. Dziękuję przyglądnę się pod tym kontem i czekam na konsultację z innym informatykiem który ma podejść do nas. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 172 Napisano 10 Września 2019 Udostępnij Napisano 10 Września 2019 w Aktualizacje systemu Windows 10 3 godziny temu, Jarosław Guła napisał: Pytam na forum ponieważ nikt nie potrafi rozwiązać problemu . I otrzymał Pan odpowiedź z sugestiami co może być przyczyną i jak rozwiązać problem. 3 godziny temu, Jarosław Guła napisał: Nie ma pomysłu nasz informatyk, SUBIEKT pomoc techniczna podaje komunikaty o np. przeinstalowaniu programu na danym komputerze ( co zrobiliśmy ale nic nie pomogło) a nie można tak pracować bo ciągle się wiesza program. 2 godziny temu, Jarosław Guła napisał: Dziękuję przyglądnę się pod tym kontem i czekam na konsultację z innym informatykiem który ma podejść do nas. Tak na logikę przez analogię - jeśli boli Pana ząb to zgłasza się Pan do "lekarza rodzinnego" czy od razu do specjalisty "lekarza stomatologa" ? Proszę zrobić podobnie z oprogramowaniem, czyli nie szukać pomocy u "informatyków" tylko serwisantów programów Insertu... 4 godziny temu, Jarosław Guła napisał: Pytam na forum bo czasami ktoś miał podobny problem Nagminnie spotkam się z takimi objawami i napisałem z czego mogą wynikać, co nie oznacza naturalnie, że nie ma innej przyczyny... Niestety w drugiej odpowiedzi podaje Pan zupełnie nowe fakty - pisze Pan o zawieszaniu się systemu operacyjnego na komputerze pełniącym rolę serwera - jaki to ma związek z programami Insertu ? Nie można oczekiwać, aby program działał poprawnie kiedy nie działa poprawnie sprzęt... Może rzeczywiście nowa aktualizacja systemu wygenerowała problemy, może tylko w Pana konfiguracji, może trzeba będzie poczekać na kolejną aktualizację systemu operacyjnego, może system w jakiś sposób został uszkodzony i potrzebna będzie reinstalacja, może to zbieg okoliczności i przyczyna jest zupełnie inna, być może sprzętowa - pewne jest jedno, należy zrobić jak napisałem w pierwszej odpowiedzi. ps. Doraźnie można przenieść bazę danych na inną maszynę, która działa stabilne. Link to postu
Dominik S 0 Napisano 11 Września 2019 Udostępnij Napisano 11 Września 2019 w Aktualizacje systemu Windows 10 Sądzę, że to wina polityki zasilana w win. Polecam zmianę 'Opcje zasilania' wyłączamy wszystko co związane z uśpieniem komputera i wyłączaniem dysku twardego. Link to postu
Polecane posty