Karolina Gronkowska 1 Napisano 21 Września 2019 Udostępnij Napisano 21 Września 2019 w Nie moge utworzyć "Informacji miesięcznej dla klient" Dzień dobry, Próbuję utworzyć Informację miesięczną w BIURO GT i pojawia mi się komunikat: "Wystąpił błąd podczas ładowania biblioteki typu DLL" i nie mogę nic zrobić. Nic się nie tworzy. O co chodzi? Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 22 Września 2019 Udostępnij Napisano 22 Września 2019 w Nie moge utworzyć "Informacji miesięcznej dla klient" Przy zgłaszaniu problemów z działaniem aplikacji proszę zawsze podawać wersje wykorzystywanych programów i systemu operacyjnego. Link to postu
Karolina Gronkowska 1 Napisano 23 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2019 w Nie moge utworzyć "Informacji miesięcznej dla klient" WERSJA BIURO GT: 1.19 (1.190.00.1155) WERSJA WINDOWS 10 HOME 64-BIT Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 23 Września 2019 Udostępnij Napisano 23 Września 2019 w Nie moge utworzyć "Informacji miesięcznej dla klient" (edytowane) Nie podała Pani informacji o pozostałych wykorzystywanych programach Rachmistrz GT/Rewizor GT. Edytowane 23 Września 2019 przez Daniel Kozłowski Link to postu
Karolina Gronkowska 1 Napisano 25 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2019 w Nie moge utworzyć "Informacji miesięcznej dla klient" wersja dla Rachmistrz GT/Rewizor GT: 1.58 SP1HF1 zaktualizowana dziś, ale niestety nadal nie działa i ciągle pokazuje ten sam komunikat "Wystąpił błąd podczas ładowania biblioteki typu DLL" Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 26 Września 2019 Udostępnij Napisano 26 Września 2019 w Nie moge utworzyć "Informacji miesięcznej dla klient" Proszę sprawdzić czy jest zainstalowana chociaż jedna z poniższych aktualizacji Windows : - aktualizacja funkcji dla systemu Windows 10, wersja 1903 - to będzie w aktualizacji funkcji - KB4506991 Cumulative Update for .NET Framework 3.5 and 4.8 for Windows 10, version 1903 (dotyczy ona jakości). Jeśli chociaż jedna z nich będzie zainstalowana polecam wówczas przeinstalowanie aplikacji InsERT GT i Biuro GT. Link to postu
Karolina Gronkowska 1 Napisano 3 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2019 w Nie moge utworzyć "Informacji miesięcznej dla klient" Tak, są aktualizacje...jeśli jest konieczne w takim przypadku przeinstalowanie InsERT i Biuro GT to będę wdzięczna za instrukcje jak to zrobić w optymalny sposób, aby nie utracić danych które mam na dzień dzisiejszy... dziękuję:) Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 3 Października 2019 Udostępnij Napisano 3 Października 2019 w Nie moge utworzyć "Informacji miesięcznej dla klient" TUTAJ dostępna jest instrukcja jak przeinstalować oprogramowanie InsERT. Link to postu
Karolina Gronkowska 1 Napisano 3 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2019 w Nie moge utworzyć "Informacji miesięcznej dla klient" a w takim wypadku czy wszystkie dane muszę wysłać do chmury i potem je ściągać? czy nie ma takiej konieczności? Link to postu
Karolina Gronkowska 1 Napisano 3 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 3 Października 2019 w Nie moge utworzyć "Informacji miesięcznej dla klient" i jeszcze mam pytanie...czy zalecane jest przeinstalowanie również serwera SQL ? chodzi mi o pkt.4 tej instrukcji... Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 3 Października 2019 Udostępnij Napisano 3 Października 2019 w Nie moge utworzyć "Informacji miesięcznej dla klient" Archiwizację lepiej będzie wykonać przed tą operacją, tutaj dostępny jest artykuł e-Pomocy opisujący proces. Natomiast jeżeli chodzi o punkt czwarty, proszę go nie wykonywać. Link to postu
Karolina Gronkowska 1 Napisano 4 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 4 Października 2019 w Nie moge utworzyć "Informacji miesięcznej dla klient" bardzo dziękuję, mam nadzieję, że zadziała:) Link to postu
Piotr Chistowski 3 Napisano 3 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2021 w Nie moge utworzyć "Informacji miesięcznej dla klient" Dołączę się do tematu Informacji miesięcznej dla klienta. Generując taką informację przy podatku dochodowym w "Symbolu formularza" pokazuje nam się "Pit" (dla ryczałt lub KPiR na zasadach ogólnych) lub "PPL" (na podatku liniowym). Czy jest gdzieś słownik, w którym mogę zmienić te skróty np. dla ryczałtu ---> PPE, dla KPiR ---> PIT-5 lub PIT-5L, nie ukrywam, że dla nas w biurze jak i dla wielu klientów ułatwiłoby to identyfikację formy opodatkowania. Dla jasności o co chodzi załączam screen z zaznaczonym opisem. Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 9 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2021 w Nie moge utworzyć "Informacji miesięcznej dla klient" Niestety aktualnie nie ma możliwości zmiany symbolu formularza na tym wydruku. Proszę zgłosić taką sugestię poprzez stworzone do tego miejsce w programie, tutaj link do artykułu e-Pomocy opisującego jak to zrobić. Link to postu
Polecane posty