Bartłomiej Rokstein 1 Napisano 17 Października 2019 Udostępnij Napisano 17 Października 2019 w Błąd pobierania poczty - szyfrowanie TLS 1.2 Dostawca obsługujący nasza pocztę poinformował nas, że: Informujemy także, że zostanie wyłączone wsparcie dla starych metod szyfrowania przy serwerach pocztowych. Aplikacje do obsługi poczty typu Outlook, nie wspierające wersji TLS 1.2 lub wyższej, nie będą mogły nawiązać połączenia szyfrowanego. W takim wypadku należy zaktualizować program by akceptował szyfrowanie TLS 1.2 lub ustawić połączenie nieszyfrowane. Szczegóły ustawienia poniżej: POŁĄCZENIE NIESZYFROWANE Prosze o pomoc, bo poczta zgodnie z powyższą informacją przestała sie pobierać na Sello. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 17 Października 2019 Udostępnij Napisano 17 Października 2019 w Błąd pobierania poczty - szyfrowanie TLS 1.2 A jak obecnie jest ustawione szyfrowanie w Sello w parametrach konta pocztowego? Cytuj Link to postu
Bartłomiej Rokstein 1 Napisano 17 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2019 w Błąd pobierania poczty - szyfrowanie TLS 1.2 POP 3 - szyfrowanie SSL przy SMTP - StartTLS - to działa prawidłowo Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 17 Października 2019 Udostępnij Napisano 17 Października 2019 w Błąd pobierania poczty - szyfrowanie TLS 1.2 Po konsultacjach obawiam się, że może być problem w obecnej wersji z obsługą TLS 1.2 dla maili. Będzie to zapewne wymagało poprawki w kodzie programu i spróbujemy taką zrobić do najbliższej wersji (1.33). 1 Cytuj Link to postu
Bartłomiej Rokstein 1 Napisano 17 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2019 w Błąd pobierania poczty - szyfrowanie TLS 1.2 Dzięki za odpowiedź. Czekamy zatem na 1.33 Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.