Paweł Sławiński 1 Napisano 28 Października 2019 Udostępnij Napisano 28 Października 2019 w Insert Driver a potem brak Pamięci Sello do Nexo (edytowane) Jak w tytule najpierw przy synchronizacji na oryginalnej instalacji pracującej na w konfiguracji : Win2012 R2 standard + MsSQL 2017 Runtime ( na tym samym serwerze pracuje 5 userów na RDP) przy synchronizacji która trwa w nieskończoność - pozycji towarowych około 3000 pojawia się komunikat jak z pierwszego załączonego screana. Główny problme to brak synchronizacji stanów magazynowych oraz dodawania nowych pozycji do Sello. Po przeniesieniu baz na inny komputer z Win 10 + mssql Runtine (pracujemy lokalnie w bazie podmienione wpisy o lokalizacji bazy Subiekta nexo w tabeli ep_.....) po 15 minutach od uruchomienia dostaje komunikat: Błąd przy tworzeniu nowego towaru: Towar: GBIC HP AJ718A 8GB SFP+ FC SW 468508-001 Wyjątek: Za mało pamięci, aby kontynuować wykonywanie tego programu. No powiem tak Subiekt najnowszy sello najnowsze ramu 16 GB procek i7 (pisze o lokalnym komputerze) Ramm zajęty w ilości 7,3 GB i rece mi opadły. Problemy zauważyliśmy po instalacji Subiekta nexo w wersji 26,2.1 o ile pamiętam wersje ale cierpliwie czekaliśmy do najnowszej wersji Subiekta i Sello z nadzieją że one naprawią problemy ale po weekendowej walce ręce opadły. Dodam że na drugiej podobnej instalacji również z MsSQL 2017(runtime) ale połączenie SGT + Sello również objawy podobne z dodawaniem pozycji. Panowie jakieś pomysły ? Edytowane 28 Października 2019 przez Paweł Sławiński Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 772 Napisano 28 Października 2019 Udostępnij Napisano 28 Października 2019 w Insert Driver a potem brak Pamięci Sello do Nexo Problemem prawdopodobnie jest zdublowany towar w Sello który jest połączony z tym samym towarem nexo. Proszę napisać na sello@insert.com.pl, odeślemy odpowiednie polecenia SQL, które pomogą ten problem wytropić i usunąć. Problemy z pamięcią nie wynikają z braku pamięci RAM w tym przypadku, a z ograniczeń wielkości pamięci używanej przez proces Sello.exe, który dodatkowo przy współpracy z nexo zużywa tej pamięci o wiele więcej niż zwykle. Może się zdarzyć, że fragmentacja pamięci używanej przez program uniemożliwia załadowanie wymaganych danych i wtedy zgłaszany jest taki błąd. Rozwiązaniem na problememy użycia pamięci są nowe synchronizatory - aktualnie wdrażany w synchronizacji z Allegro, niebawem będzie również wdrażany publicznie nowy synchronizator do Subiekta - potrzebują one znacznie mniej pamięci niż aktualnie wykorzystywane w Sello modele synchronizacji. Również testujemy obecnie pewne rozwiązanie w kwestii dostępnej dla procesu pamięci do wykorzystania, tak aby w razie potrzeby Sello mogło wykorzystać jej więcej. Co do najnowszych wersji, to obecnie najnowsza wersja Sello 1.32.2 jest wymagana do poprawnej pracy z najnowszym Subiektem nexo 27. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.