Marcin Czupryński 0 Napisano 29 Października 2019 Udostępnij Napisano 29 Października 2019 w Synchronizacja zamówień Subiekt Nexo - Vendero Witam, proszę o wsparcie w zakresie programu Vendero pod Subiekta Nexo. Zamówienia z Vendero nie spływają do Subiekta. W zakładce 'portale i aplikacje" synchronizacja ustawiona jest na "włączona" a zamówienia od klientów widnieją jako "0" mimo, że zrobiliśmy dwa testowe zamówienia o różnych statusach, które widnieją w Vendero bez żadnego błędu synchronizacji. pozdrawiam Marcin Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 30 Października 2019 Udostępnij Napisano 30 Października 2019 w Synchronizacja zamówień Subiekt Nexo - Vendero Dzień dobry, do weryfikacji przydałoby się, żeby podesłał Pan zrzut ekranu z listy zamówień i kolumn Status, Dokument, Błędy oraz Błędy synchronizacji. Link to postu
Marcin Czupryński 0 Napisano 6 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2019 w Synchronizacja zamówień Subiekt Nexo - Vendero Dziękuję bardzo, faktycznie był jakiś konflikt. Teraz napotkaliśmy kolejny problem z synchronizacją płatności z Subiektem. Forma szybkiej płatności wraz z danymi potrzebnymi do połączenia z Przelewy24 została dodana w formach płatności Subiekta NExo ale nie jest możliwa do wyboru przy edycji danych Przelewy24 w Vendero. Nie wiem natomiast z czego wynika ten problem i skąd jakaś zmiana ponieważ pierwsze zamówienie udało nam się zsynchronizować i zakończyć proces a od tego czasu raczej nic nie zmienialiśmy. z góry dziękuję za pomoc. pozdrawiam Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 7 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2019 w Synchronizacja zamówień Subiekt Nexo - Vendero W subiekcie należy dodać formę płatności Przelewy24 - vendero, ale z typem płatności Karta płatnicza przy sprzedaży/bon obcy. Po zmianie wystarczy ponownie zsynchronizować i przypisać formę płatności z subiekta w panelu administracyjnym. Szybka płatność w subiekcie jest dla dokumentów, które klient ma aktualnie opłacić, a z vendero synchronizują się dokumenty już opłacone. Link to postu
Krzysztof Demidowski 1 Napisano 6 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2022 w Synchronizacja zamówień Subiekt Nexo - Vendero Dzień dobry, odkopuję temat, ponieważ mam podobny problem z synchronizacją zamówienia. W zakładce "Lista zamówień" przy zamówieniu wyświetla mi następujący błąd: W aplikacji Synchronizator Vendero pokazuje to: Pozdrawiam. Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 7 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2022 w Synchronizacja zamówień Subiekt Nexo - Vendero Dzień dobry, w celu analizy problemu bardzo proszę o przesłanie logów z synchronizacji. Zebrane dane proszę przesłać przez formularz kontaktowy kontynuując korespondencję z InsERT pod numerem zgłoszenia INS-636184. Gdzie zapisują się logi z synchronizacji w vendero? Link to postu
Krzysztof Demidowski 1 Napisano 7 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2022 w Synchronizacja zamówień Subiekt Nexo - Vendero (edytowane) Dziękuję za odpowiedź. Kontaktowałem się już dziś rano w tej sprawie poprzez formularz kontaktowy i otrzymałem bardzo szybką odpowiedź. Polecono mi aktualizację Subiekta do najnowszej wersji programu. Sprawdzę najpierw to rozwiązanie i zobaczymy czy załatwi sprawę. EDIT: Aktualizacja pomogła. Edytowane 8 Czerwca 2022 przez Krzysztof Demidowski 1 Link to postu
Polecane posty