Skocz do zawartości

Synchronizacja zamówień Subiekt Nexo - Vendero

Polecane posty

Witam,

proszę o wsparcie w zakresie programu Vendero pod Subiekta Nexo. Zamówienia z Vendero nie spływają do Subiekta. W zakładce 'portale i aplikacje" synchronizacja ustawiona jest na "włączona" a zamówienia od klientów widnieją jako "0" mimo, że zrobiliśmy dwa testowe zamówienia o różnych statusach, które widnieją w Vendero bez żadnego błędu synchronizacji.

 

pozdrawiam

Marcin

Link to postu

Dziękuję bardzo, faktycznie był jakiś konflikt. Teraz napotkaliśmy kolejny problem z synchronizacją płatności z Subiektem. Forma szybkiej płatności wraz z danymi potrzebnymi do połączenia z Przelewy24 została dodana w formach płatności Subiekta NExo ale nie jest możliwa do wyboru przy edycji danych Przelewy24 w Vendero. 

Nie wiem natomiast z czego wynika ten problem i skąd jakaś zmiana ponieważ pierwsze zamówienie udało nam się zsynchronizować i zakończyć proces a od tego czasu raczej nic nie zmienialiśmy. 

 

z góry dziękuję za pomoc. 

pozdrawiam

vendero1.PNG

vendero3.jpg

vendero4.PNG

venero2.PNG

Link to postu

W subiekcie należy dodać formę płatności Przelewy24 - vendero, ale z typem płatności Karta płatnicza przy sprzedaży/bon obcy. Po zmianie wystarczy ponownie zsynchronizować i przypisać formę płatności z subiekta w panelu administracyjnym. 

Szybka płatność w subiekcie jest dla dokumentów, które klient ma aktualnie opłacić,  a z vendero synchronizują się dokumenty już opłacone.

Link to postu
  • 2 lata później...

Dziękuję za odpowiedź. Kontaktowałem się już dziś rano w tej sprawie poprzez formularz kontaktowy i otrzymałem bardzo szybką odpowiedź. Polecono mi aktualizację Subiekta do najnowszej wersji programu. Sprawdzę najpierw to rozwiązanie i zobaczymy czy załatwi sprawę. 

 

EDIT: Aktualizacja pomogła.

Edytowane przez Krzysztof Demidowski
  • Lubię to 1
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...