Kancelaria Iustus-Lex 19 Napisano 15 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2019 w Portal Pracownika - klient biura rachunkowego W jaki sposób klient biura rachunkowego może zatwierdzić urlop pracownika? Biuro rachunkowe udostępnia pracownikom portal, oni mogą zaplanować urlop, ale dostęp do Gratyfikanta ma biuro rachunkowe, a nie pracodawca. Biuro może zatwierdzić ręcznie urlop, a skąd o planach pracownika ma wiedzieć pracodawca? Link to postu
Jacek Filipkiewicz 370 Napisano 15 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2019 w Portal Pracownika - klient biura rachunkowego Portal nie posiada funkcjonalności zatwierdzania przez przełożonego. Jeśli Portal będzie rozbudowywany to ta funkcja będzie jedną z pierwszych. 1 Link to postu
Kancelaria Iustus-Lex 19 Napisano 28 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2023 w Portal Pracownika - klient biura rachunkowego Czy ta opcja już działa i pracodawca również ma informację o planach urlopowych pracownika? Link to postu
Łukasz Gniazdowski 37 Napisano 28 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2023 w Portal Pracownika - klient biura rachunkowego Niestety, nic się w tej kwestii nie zmieniło. Link to postu
Kancelaria Iustus-Lex 19 Napisano 4 Lipca 2023 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2023 w Portal Pracownika - klient biura rachunkowego A kiedy wobec tego się zmieni? Czy naprawdę biura rachunkowe korzystające z Portalu Pracownika "bawią" się w zestawienia dla klientów, aby potwierdzili urlopy zgłoszone przez pracowników? Link to postu
Radomił Ząbik 308 Napisano 4 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2023 w Portal Pracownika - klient biura rachunkowego Myślę, że temat Portalu Pracownika, umarł śmiercią naturalną, ze względu na zbyt niskie zainteresowanie użytkowników NEXO, co jest niesamowicie dziwne, w szczególności po epidemii, gdy takie rozwiązania się bardzo sprawdzały. Pozostaje przygotowanie rozwiązania własnego opartego o Sferę, w tej kwestii. Link to postu
Urszula Buczek 297 Napisano 4 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2023 w Portal Pracownika - klient biura rachunkowego 44 minuty temu, Radomił Ząbik napisał: Myślę, że temat Portalu Pracownika, umarł śmiercią naturalną, ze względu na zbyt niskie zainteresowanie użytkowników NEXO, co jest niesamowicie dziwne, w szczególności po epidemii, gdy takie rozwiązania się bardzo sprawdzały. Pozostaje przygotowanie rozwiązania własnego opartego o Sferę, w tej kwestii. Delikatnie zdementuje plotki i napiszę, że nic nie umarło Wiemy, że Portal Pracownika to ważny temat i wielokrotnie dostaliśmy zgłoszenia w tej sprawie, stąd też nie chce nic obiecywać, ale mamy ten temat na uwadze 1 Link to postu
Kancelaria Iustus-Lex 19 Napisano 4 Lipca 2023 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2023 w Portal Pracownika - klient biura rachunkowego 2 godziny temu, Radomił Ząbik napisał: zbyt niskie zainteresowanie użytkowników NEXO, Niskie zainteresowanie, bo niska przydatność. Przyznaję, że kolejny raz jestem rozczarowana. Korzystam z Inserta od wielu, wielu lat. Pierwsza "moja" wersja to chyba było 3,1 (?), potem GT i Nexo. Przez ten czas, wielokrotnie kusiły mnie inne rozwiązania, szczególnie, że dziś biuro rachunkowe nie zajmuje się tylko prostą księgowością. Insert trochę o tym pamięta, a trochę ignoruje ten rynek. Stąd jest program Biuro, ale trochę kulawy. Jest Portal Biura, ale jednostronny. Jest Gestor, który mógłby w połączeniu z Biurem być świetnym produktem do zarządzania biurem rachunkowy, ale niestety... W każdym miejscu - walka. Coś działa, coś nie działa. Liczyłam, że prosty (!) Portal Pracownika coś ciekawego wnosi, ale niestety "sypie" się na pierwszej urlopowej funkcji. Lubię Inserta, jednak to jest biznes. Są firmy, które wyprzedzają potrzeby klienta, a nie tylko "mają na uwadze". 😔 2 Link to postu
Radomił Ząbik 308 Napisano 5 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2023 w Portal Pracownika - klient biura rachunkowego Rozumiem w pewnym sensie Pani rozczarowanie. Tak jest wiele funkcjonalności, które by się przydały, ale będąc też osobą na co dzień działającą po drugiej stronie, wiem też, że nie da się ogarnąć wszystkiego. Będąc tyle lat w branży, zapewne zauważyła Pani legislacyjną powódź, która nas atakuje non stop, i w kwestiach czysto związanych z tym tematem, chyba ciężko Insertowi coś zarzucić? I tutaj zapewne przechodzą ich zasoby, dlatego taki portal pracownika ma wątki poruszone w poprzedniej dekadzie, które czekają na realizację. Mogę tylko polecić lobbować Swoje tematy na forum, aczkolwiek raczej Pani to robi, widząc aktywność. Nie wiem też, jak Pani Partner/Wdrożeniowiec się spisuje, bo wiem też z doświadczenia z kontaktów z klientami, że oni są w głównej mierze odpowiedzialni za właściwe wrażenie z obsługi NEXO. Tutaj jest ta ważna furtka, której z mojej wiedzy (na pewno nie w tak niskiej cenie, w ramach wersji PRO) inni producenci oprogramowania nie dają - Sfera, raporty własne. To są narzędzia, które pozwalają na stosowanie dodatkowych programów i możliwość wprowadzenia przez partnera drobnych rozwiązań indywidualnych, do których brakuje mocy po stronie Insert, bo są zbyt niszowe. Link to postu
Popularny post. Kancelaria Iustus-Lex 19 Napisano 5 Lipca 2023 Autor Popularny post. Udostępnij Napisano 5 Lipca 2023 w Portal Pracownika - klient biura rachunkowego Oczekiwania wobec programu księgowego są dość proste i te Insert spełnia. Mam świadomość "legislacyjnej powodzi" i cieszę się, że Insert na wszystkie zmiany reaguje dość szybko, doceniam to. Podobnie pozytywnie odbieram reagowanie na zgłaszane usterki, które w tej powodzi się zdarzają. W powyższym poście nie skarżyłam się na część księgową produktów. Jednak skoro firma zdecydowała się na wdrażanie produktu w stylu "ułatwianie pracy biura rachunkowego", to chciałabym korzystać z tej pomocy, nie wspomagając się firmą zewnętrzną. Nie oczekuję też produktów niszowych. Ten temat dotyczy urlopów zgłaszanych przez Portal Pracownika - co najmniej od trzech lat czekam (czekamy?) na funkcję, która pozwalałaby na zatwierdzanie urlopu pracodawcy przed przesłaniem wniosku do biura rachunkowego... 3 Link to postu
WIOLETTA RICHTER 0 Napisano 21 Sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2023 w Portal Pracownika - klient biura rachunkowego Zgadzam się z Kancelarią lustus-lex. Biura potrzebują w miarę dobrego programu do zarzadzania biurem i komunikacji z klientem. I tego w Nexo brakuje, mam wrażenie że coraz więcej biur korzysta z saldem lub scanye... tylko patrzeć jak firmy te stworzą pod siebie program księgowy. Znalezienie serwisanta który znałby się na obsłudze nexo też jest trudne, najczęściej szłyszę że coś jest niemożliwe lub nie ma takiej możliwości. Mam nadzieję że to chwilowy problem no i za jakiś czas wszystko się unormuje. Link to postu
Polecane posty