Artur Artur 1 Napisano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2019 w Formularz nie widzi wybranej dostawy. Witam Po aktualizacji do najnowszej wersji Sello. W oknie transakcji karta dane z formularzy po zakupowych sello pokazuje Inny sposób dostawy dotyczy to się każdej transakcji co dziwne pomimo że w formularzu jest Inny sposób dostawy to sello rozpoznaje pod jaki rodzaj wysyłki podpiąć, problem pojawił się jak odświeżyłem dostawie w karcie "wysyłka towarów sposoby wysyłki" wszedłem w aktywną dostawę i do każdej dostawy jest przypisana ALLEGRO-INPOST po naciśnięciu ok "odświeżeniu" znika ta dostawa i Sello już nie przypisuje wysyłki z formularza do transakcji. Proszę o pomoc. Pozdrawiam Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 776 Napisano 6 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2019 w Formularz nie widzi wybranej dostawy. Proszę na początek zaktualizować parametry z serwisu (menu Sello > Narzędzia > synchronizuj parametry z serwisu). Następnie proszę upewnić się, że wszystkie używane dostawy Sello są powiązane z dostawami Allegro (w słowniku). Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.