Adam Grzankowski 0 Napisano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2019 w Ing Online Znowu nie mogę pobrać wyciągu Ing Online. Zatrzymały się się parę dni temu. Dlaczego coś takiego się dzieje ? Dlaczego aplikacja nie rozwiązuje tego problemu ? Co użytkownik ma zrobić w takiej sytuacji i dlaczego nie jest to napisane w komunikacie ? Link to postu
Radomił Ząbik 308 Napisano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2019 w Ing Online Prawdopodobnie, jakieś pozycje wyciągu bankowego, nie wczytują się prawidłowo, stąd różnica w saldzie - mamy podobną sytuację z mBank. Banki ostatnio dużo broją, w szczególności, jeśli w grę wchodzi MPP. Spróbuje Pan zaczytać ten wyciąg ręcznie, sprawdzając, która pozycja lub pozycje powodują błąd. Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2019 w Ing Online W tym przypadku należałoby porównać operacje na rachunku bankowym z operacjami, które występują w InsERT nexo. Być może poza operacjami, które mają Państwo na rachunku, było coś dopisywane w nexo. Link to postu
Polecane posty