Użytkownik GT/NEXO 39 Napisano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2019 w ver. 28 - resetowanie się NEXO podczas pracy z pocztą Niestety jest jeszcze gorzej, na ver. 28 aplikacja wyłącza się w dowolnym momencie pracy z modułem poczty, np. przy próbie odpowiedzi na wiadomość. NEXO nie wywala żadnego błędu po prostu się wyłącza. Od rana kolega który dziś średnio często korzystał z poczty miał aż 6 razy wywalenie oprogramowania. Ja osobiście miałem 3 razy. Zadziałacie proszę... Link to postu
Igor Bernakiewicz 318 Napisano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2019 w ver. 28 - resetowanie się NEXO podczas pracy z pocztą Bardzo proszę o przesłanie logów. Może być w wiadomości prywatnej. Najlepiej z obu komputerów. Zazwyczaj to jest ta lokalizacja: C:\Users\nazwa_uzytkownika\AppData\Local\Insert\Logs Link to postu
Grzegorz W. 2 Napisano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2019 w ver. 28 - resetowanie się NEXO podczas pracy z pocztą Dołączam do zapytania. Wg. naszych obserwacji problem może leżeć po stronie szablonów wiadomości? Link to postu
Igor Bernakiewicz 318 Napisano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2019 w ver. 28 - resetowanie się NEXO podczas pracy z pocztą 1 minutę temu, Grzegorz W. napisał: Dołączam do zapytania. Wg. naszych obserwacji problem może leżeć po stronie szablonów wiadomości? a co u Pana się dzieje? Rownież wiesza się oprogramowanie podczas korzystania z modułu poczty? Jeśli tak to bardzo proszę również o przesłanie logów. Link to postu
Grzegorz W. 2 Napisano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2019 w ver. 28 - resetowanie się NEXO podczas pracy z pocztą Tak - efekt tożsamy z opisanym przez przedmówcę. U nas odbywa się to w dwóch momentach: - w chwili pojawienia się okna DRUKUJ i zdefiniowania w nim wszystkich parametrów - kliknięcie OK powoduje pojawienie się "biegających" kropeczek, a po kilku chwilach program zawiesza się - lub po przejściu w/o etapu - pojawia się widok zdefiniowanego szablonu wiadomości i w tym momencie program zwisa i wyłącza się Link to postu
Igor Bernakiewicz 318 Napisano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2019 w ver. 28 - resetowanie się NEXO podczas pracy z pocztą w oknie drukuj rozumiem, że zaznacza Pan opcję wyślij e-mail? Może Pan przesłać logi o które prosiłem? Link to postu
Grzegorz W. 2 Napisano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2019 w ver. 28 - resetowanie się NEXO podczas pracy z pocztą Tak, opcja dla nowo wygenerowanych dokumentów zaznaczona jest domyslnie. Logi przesłane na priv. Link to postu
Igor Bernakiewicz 318 Napisano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2019 w ver. 28 - resetowanie się NEXO podczas pracy z pocztą Wysłał Pan logi SQL Servera. Proszę zerknąć w lokalizację: C:\Users\nazwa_uzytkownika\AppData\Local\Insert\Logs Link to postu
Użytkownik GT/NEXO 39 Napisano 18 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2019 w ver. 28 - resetowanie się NEXO podczas pracy z pocztą Wiem, że migających kwadratów nie poprawiliście do wersji 28 ale też nie wiem czy wiecie, że to jest nie tylko kwestia wizualna ale również powodująca zwis zatem dopowiem. Przy dłuższym pisaniu maila dziś taka usterka nam wystąpiła, wczesniej kwadrat był szary teraz (OD VER. 28) był biały. Migajacy. Próba zapisania wiadomosći spodowała przwijanie kuleczek... i tak program zawisł na 5 min... aż na siłe go wyłączyłem i właczyłem. Link to postu
Igor Bernakiewicz 318 Napisano 18 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2019 w ver. 28 - resetowanie się NEXO podczas pracy z pocztą Jaka wielkość zoomu aplikacyjnego była ustawiona na tym komputerze? Link to postu
Użytkownik GT/NEXO 39 Napisano 18 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2019 w ver. 28 - resetowanie się NEXO podczas pracy z pocztą Mamy cały czas 1.0. Link to postu
Użytkownik GT/NEXO 39 Napisano 18 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2019 w ver. 28 - resetowanie się NEXO podczas pracy z pocztą (edytowane) Znów po jakis 20 minutach zawisł ten sam mail, najpierw pokazały sie kwadraty, pozniej chciałem skoiować zawartość to wiadomosć się zamroziła, przełączyłem sie zatem na zakałdkę poczty gdzie w podgladzie mam bład jak ponizej Edytowane 18 Grudnia 2019 przez Użytkownik GT/NEXO Link to postu
Użytkownik GT/NEXO 39 Napisano 18 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2019 w ver. 28 - resetowanie się NEXO podczas pracy z pocztą W innej wiadomości, tez długo tworzonej (bo to długa wiadomosć) nagle nastąpił zwis polegajacy na tym, ze kursor kręci sie w kóleczko a sama treść wiaodmosci przykryta jest białą poświatą. Aplikacja w górnym pasku informuje że jest w trybie "brak odpowiedzi". Czekałem na odiweszenie się z 15 minut i nie nastapiło, ostatecznie ręcznie ją zmaknąłem. Link to postu
Użytkownik GT/NEXO 39 Napisano 19 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2019 w ver. 28 - resetowanie się NEXO podczas pracy z pocztą (edytowane) Od rana zwiesił nam się już kilkanaście razy klient poczty co oczywiscie jest frustrujące dla ludzi bo nawet jeśli w szkicach wiadomość jest to i tak nie jest to dokładnie ostatnia wersja (tylko ostatnio zapisana). Podczas takiego zwisu nie można zrobić printscrena - może będzie to też jakaś podpowiedzią. Zadziałajcie proszę ASAP bo te wywałki są krytyczne,naprawdę ciężko się pracuje gdy co chwile wiesza całe NEXO. Cały czas pracujemy na zoomie 1.0 z tym, że u nas taka wielkość byłaby nieczytelna wiec dodatkowo mamy właczone skalowanie windows 125%. Może macie już Państwo info, kiedy wyjdzie poprawka? Edytowane 19 Grudnia 2019 przez Użytkownik GT/NEXO Link to postu
Igor Bernakiewicz 318 Napisano 19 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2019 w ver. 28 - resetowanie się NEXO podczas pracy z pocztą Poprawka (wycofanie zmian, które były zrealizowane do wersji 28 wokół kontrolki Cefsharp) jest zaplanowana na wersję 28.1.0 (ukaże się w pierwszej dekadzie stycznia). Po wycofaniu zmian, na niektórych ustawieniach zoomu aplikacyjnego może być rozmazany tekst (wiadomości pocztowe, wiadomości InsMail). Dla tych z Państwa dla których rozmazanie będzie bardziej kłopotliwe niż zawieszanie się oprogramowania planujemy przygotować rozwiązanie własne - wtedy wiadomości będą czytelniejsze, ale niestety kosztem stabilności aplikacji. W wersji wiosennej (V30) przejdziemy na nową wersję tej kontrolki, w której nie powinny się powtarzać już te błędy. Link to postu
Użytkownik GT/NEXO 39 Napisano 8 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2020 w ver. 28 - resetowanie się NEXO podczas pracy z pocztą (edytowane) Mimo wgrania ręcznej poprawki niestety nas wywala z oprogramowania. Mam wrażenie, że aplikacja się wiesza rzadziej po wgraniu poprawki ale to się niestety nadal usterka występuje. Wyłącza się tak po prostu definitywnie lub potrafi się zwiesić prezentując "kuleczki" Byłoby dobrze gdybyście to ogarneli ASAP, bo czekanie do wiosny to słaba perspektywa. Z góry dziękujemy. Edytowane 8 Stycznia 2020 przez Użytkownik GT/NEXO Link to postu
Igor Bernakiewicz 318 Napisano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2020 w ver. 28 - resetowanie się NEXO podczas pracy z pocztą (edytowane) Po poprawce, która została udostępniona wraz z wyjściem wersji 28.1.0 również czasem, ale na pewno ze zdecydowanie mniejszą częstotliwością, mogą wystąpić zawieszenia się aplikacji. Niestety wcześniej niż wersja wiosenna (koniec marca 2020) nie uda nam się zwalczyć tych problemów. Edytowane 9 Stycznia 2020 przez Igor Bernakiewicz Link to postu
Użytkownik GT/NEXO 39 Napisano 17 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2020 w ver. 28 - resetowanie się NEXO podczas pracy z pocztą (edytowane) Nie ukrywam, że ta usterka bardzo boli na co dzień. Z drugiej strony rozumiem, że naprawa zajmuje pewien czas. Mając na uwadze powyższe, proszę tylko abyście dobrze przetestowali nową kontrolkę aby naprawa faktycznie nastąpiła na wiosnę i nie było dalszych kwiatków. Dziękuje! ? Edytowane 17 Stycznia 2020 przez Użytkownik GT/NEXO 1 Link to postu
Polecane posty