Monika Kubala 0 Napisano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2020 w Maile z PIT-11 Przeszukałam forum i nie mogę znaleźć tematu, dodam że skorzystałam z tematu pomocy technicznej. próba wysyłki pitów mailem kończy się niepowodzeniem gdyż gratyfikant upiera się że domyślnym programem pocztowym ma być Outlok a ja mam Tunderbilda. Gdzie to zmienić i co ustawić abym mogła z programów insert wysyłać bezpośrednio dokumenty pocztą? Proszę o pomoc. Link to postu
Paweł B 20 Napisano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2020 w Maile z PIT-11 To, że korzysta Pani z Thunderbirda nie oznacza wcale, że jest on ustawiony jako program domyślny w systemie Windows. Można to sprawdzić i zmienić w dwóch miejscach: -dla windowsa 10 w menu start wpisać aplikacje domyślne -w thunderbirdzie: narzędzia -> opcje -> zaawansowane, zakładka ogólne -> integracja z systemem operacyjnym -> sprawdź teraz 1 Link to postu
Daniel Kozłowski 1 172 Napisano 30 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2020 w Maile z PIT-11 Znalazłem taki temat w pomocy technicznej Insertu: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1757,jak-skonfigurowac-domyslnego-klienta-poczty-elektronicznej.html, polecam zacząć od końca instrukcji i ustawić program w rejestrze, wszystkie inne ustawienia mogą nie być skuteczne. 1 Link to postu
Polecane posty