Piotr Reszpondek 0 Napisano 20 Października 2017 Udostępnij Napisano 20 Października 2017 w Indywidualne konto ZUS Mam pytanie... Czy INSERT przewiduje w niedalekiej przyszłości lub może już teraz jest to możliwe, że po wprowadzeniu do programu indywidualnego nr konta do wpłat ZUS, będzie można zbiorczo generować maile z informacją o kwocie do zapłaty wynikającej z deklaracji ZUS? Link to postu
Jacek Filipkiewicz 373 Napisano 20 Października 2017 Udostępnij Napisano 20 Października 2017 w Indywidualne konto ZUS Do kogo miałyby być wysyłane te maile? Czy chodzi Panu o Biuro nexo? I czemu wprowadzenie indywidualnego numeru rachunku spowodowało taką sugestię/pytanie? Link to postu
Piotr Reszpondek 0 Napisano 7 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2017 w Indywidualne konto ZUS Maile miałyby być wysyłane do klientów biura. Chodzi mi o Biuro NEXO. Do tej pory wysyłaliśmy do klientów, którzy mieli powtarzające się co miesiąc kwoty ZUS, maile, w których informowaliśmy klienta o kwocie ZUS, nr konta oraz terminie płatności. Po zmianie od 1 stycznia, każdy z klientów ma swój nr konta i żeby takiego maila wygenerować musiałby być jakiś autotekst, który zmieniałby się w zależności od klienta. Czy będzie taka możliwość? I skąd taki numer będzie pobierany? Czy z pozycji danych firmy -> Rachunki składek ZUS? Czy z pozycji Wspólnika -> Dane ubezpieczeniowe? I czy będzie można w końcu pobierać kwoty ZUS do maili z wyliczonych wcześniej deklaracji ZUS w Gratyfikancie? Link to postu
Roman Budzisz 288 Napisano 8 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2017 w Indywidualne konto ZUS (edytowane) W wersji 20-tej zmierzymy się z tym tematem. Zakładam wstępnie, że w operacji zbiorczej Deklaracji ZUS pojawi się opcja związana z mailingiem do klientów biura danych o naliczonej deklaracji ZUS. Na dzień dzisiejszy, wartości te (numer płatnika składek i wartości z naliczonych składek ZUS widoczne są na Portalu klienta biura. Proszę mi jeszcze wyjaśnić w jaki sposób generowaliście Państwo maile klientów dotyczące płatności ZUS? Edytowane 8 Grudnia 2017 przez Roman Budzisz Link to postu
Piotr Reszpondek 0 Napisano 14 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2017 w Indywidualne konto ZUS W przypadku klientów, którzy mają stałe kwoty ZUS - zazwyczaj są to jednoosobowe działalności gospodarcze gdzie właściciele nie chorują, wysyłaliśmy zbiorczo maile, w których za pomocą autotekstu zmieniała się nazwa klienta, a reszta wartości pozostawała taka sama. W sytuacji kiedy każdy klient ma własny nr konta, a nie byłoby możliwości skorzystania z autotekstu, musielibyśmy dla każdego klienta oddzielnie tworzyć ręcznie wiadomości. Jest to dla mnie abstrakcja i nie wyobrażam sobie, żebyśmy musieli to robić:) Mam nadzieję, że to wprowadzicie. Link to postu
Polecane posty