Marcin Czupryński 0 Napisano 3 Marca 2020 Udostępnij Napisano 3 Marca 2020 w Kolejność wydawania towarów Witam, Czy jest możliwość ręcznej zmiany rozchodu towaru? Jeśli zamówiony został ten sam towar z dwóch różnych źródeł i przy sprzedaży program automatycznie zdjął ze stanu towar z pierwszej dostawy. Towar był przyjmowany na podstawie dokumentów WZ. Poniżej opis problemu, mam nadzieję że będzie w miarę zrozumiały. -Dnia 18.02 towar A został przyjęty w ilości 2 szt z hurtowni X dokumentem WZ. -Dnia 19.02 towar A został przyjęty w ilości 1 szt z hurtowni Y dokumentem WZ. -Dnia 22.02 dwie szt towaru A zostały sprzedane klientowi. I teraz problem jest taki, że w przypadku dostawy z dn. 18.02 okazało się że jedna sztuka towaru A jest uszkodzona. Zwróciliśmy ją zatem do hurtowni i z innej tego samego dnia domówiliśmy dodatkową sztukę tego towaru, aby dostarczyć klientowi docelowemu sprawny towar. I teraz rzecz jasna w pierwszej kolejności zeszły nam ze stanu sztuki towaru A z pierwszej dostawy. A w rzeczywistości z jednej i drugiej hurtowni otrzymaliśmy faktury na towar A – po jednej sztuce. Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 462 Napisano 3 Marca 2020 Udostępnij Napisano 3 Marca 2020 w Kolejność wydawania towarów 37 minut temu, Marcin Czupryński napisał: Czy jest możliwość ręcznej zmiany rozchodu towaru? Tak, ale tylko w wersji PRO. https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/4493,subiekt-nexo-obsluga-dokumentow-handlowo-magazynowych-w-rozbiciu-na-partie.html Link to postu
Polecane posty