Piotr M. 1 Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 w Błąd w trakcie wysyłania JPK VAT Witam forumowiczów, W trakcie wysyłki JPK VAT za październik bezpośrednio z Rachmistrza pojawia się błąd: "Wysyłanie pliku wysyłki VAT zakończone niepowodzeniem (Wystąpił błąd podczas wysyłania pliku: Połączenie podstawowe zostało zakończone: Nie można ustanowić relacji zaufania dla bezpiecznego kanału SSL/TLS" Co może być powodem. Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem. W wybranych podmiotów wysyłałem JPK za sierpień i wrzesień bez żadnych problemów. Próbuję od piatku z dwóch komputerów z tym samym skutkiem. Link to postu
Wojciech Urbanowski 57 Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 w Błąd w trakcie wysyłania JPK VAT (edytowane) Problem z wysyłką plików JPK / JPK_VAT Problem z wysyłką plików JPK / JPK_VAT objawiający się komunikatem: Wystąpiły problemy z połączeniem się ze zdalnym serwisem (Połączenie podstawowe zostało zakończone: Nie można ustanowić relacji zaufania dla bezpiecznego kanału SSL/TLS.) zostanie naprawiony i opublikowany wraz z wersją nexo 17.0.3 (prawdopodobnie 2. połowa tego tygodnia). Niestety na ten moment nie istnieje jego obejście. Przyczyną problemu jest zmiana certyfikatu SSL na niektórych serwisach Microsoft Azure Storage będącymi częścią infrastruktury przesyłania plików JPK z którymi komunikuje się nexo. Nexo posiada mechanizm zabezpieczający podszyciu się pod te serwisy i nie uwzględnił takiej zmiany. Edytowane 13 Listopada 2017 przez Wojciech Urbanowski Link to postu
Piotr M. 1 Napisano 13 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 w Błąd w trakcie wysyłania JPK VAT Czy termin "prawdopodobnie 2. połowa tego tygodnia" to znaczy, że do tego czasu nie wyślę klientom czekającym na zwrot VAT plików JPK VAT? W Rewizorze też nie działa? Link to postu
Wojciech Urbanowski 57 Napisano 13 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 w Błąd w trakcie wysyłania JPK VAT 16 minut temu, Piotr M. napisał: Czy termin "prawdopodobnie 2. połowa tego tygodnia" to znaczy, że do tego czasu nie wyślę klientom czekającym na zwrot VAT plików JPK VAT? W Rewizorze też nie działa? W takim razie jutro postaramy się udostępnić tzw. "rozszerzenie własne" zawierające tą poprawkę. Proszę jednak powiedzieć dla jakiej wersji nexo adresować to rozszerzenie? 17.0.1? 17.0.2? Link to postu
Piotr M. 1 Napisano 13 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2017 w Błąd w trakcie wysyłania JPK VAT 17.0.2 Link to postu
Wojciech Urbanowski 57 Napisano 14 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2017 w Błąd w trakcie wysyłania JPK VAT (edytowane) 19 godzin temu, Piotr M. napisał: 17.0.2 Pakiet jest gotowy i proszę dać znać jeśli chce go Pan otrzymać, a wkrótce pojawi się oficjalny HotFix 17.0.3 z rozwiązaniem problemu. Edytowane 14 Listopada 2017 przez Wojciech Urbanowski Link to postu
Polecane posty