Łukasz W. 2 Napisano 14 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2017 w E-archiwizacja - zawiesza się (edytowane) Od jakiegoś czasu regularnie co kilka archiwizacji zawiesza się e-archiwizacja. Nie idzie nic zrobić z poziomu samej aplikacji e-archiwizacja nexo. Jedynym rozwiązaniem jest wyrzucenie procesów e archiwizacji (earchiwizacja i earchiwizacja.worker), potem skasowanie przesłanych części kopii poprzez moduł e-archiwizacji w Subiekcie. Prawdopodobnie zawsze zawiesza się w podobnym momencie. Edytowane 16 Marca 2018 przez Łukasz W. Link to postu
Jarek KοIaѕa 2 Napisano 15 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2017 w E-archiwizacja - zawiesza się (edytowane) Przyczyną jest najprawdopodobniej brak miejsca w usłudze. Wtedy wystarczy usunąć najstarsze archiwa tak, aby zrobić miejsce na nowe. Można też skorzystać z opcji informowania e-mailem o kończącym się miejscu na kolejne kopie zapasowe. Powinno też działać ustawienie automatycznego nadpisywania najstarszych archiwów, czyli usuwania, żeby zrobić miejsce na nowe. Edytowane 15 Listopada 2017 przez Jarek K. Link to postu
Łukasz W. 2 Napisano 15 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2017 w E-archiwizacja - zawiesza się Automatyczne nadpisywanie jest aktywne cały czas, przez kilka tygodniu działało dobrze, dopiero od kilu dni tak się dzieje. Cytat Prawdopodobnie zawsze zawiesza się w podobnym momencie. To jednak nieprawda, teraz zawiesiło się przy 117 MB Cytat Przyczyną jest najprawdopodobniej brak miejsca w usłudze. Wtedy wystarczy usunąć najstarsze archiwa tak, aby zrobić miejsce na nowe. Być może, spróbuje usunąć dzisiaj starsze archiwa, jednak powinna działać funkcja nadpisywania. Link to postu
Jarek KοIaѕa 2 Napisano 15 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2017 w E-archiwizacja - zawiesza się Przyjrzymy się funkcjonowaniu tej usługi i usprawnimy jeśli coś szwankuje. Link to postu
Łukasz W. 2 Napisano 15 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2017 w E-archiwizacja - zawiesza się Jeszcze mała sugestia - możliwość kasowania zbiorowego (kilku archiwum naraz, lub kasowania przyciskiem delete, oczywiście po potwierdzeniu) Link to postu
Łukasz W. 2 Napisano 6 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2017 w E-archiwizacja - zawiesza się Problem pojawia się cały czas Link to postu
Jarek KοIaѕa 2 Napisano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2017 w E-archiwizacja - zawiesza się W Pańskim przypadku bardzo wolno przebiega wysyłanie archiwów, wysyłanie 600MB dochodzi do 12h. Prawdopodobnie jest jakiś problem z połączeniem internetowym. Po stronie serwisu wszystko jest w porządku, nic się nie zacina, inni klienci wysyłają swoje archiwa bez problemu. Proszę o podanie numerka tego archiwum, z którym teraz wystąpił problem. Czy to jest 201712051600? Czy wysyłanie tego archiwum zostało wznowione? Wygląda na to, że nadal jest wysyłane, a jeszcze nie osiągnęło połowy. Link to postu
Łukasz W. 2 Napisano 6 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2017 w E-archiwizacja - zawiesza się Problem z połączeniem rzeczywiście występuje - niestety nowy światłowód dopiero w przyszłym roku, lecz chodzi mi o to, że archiwizacja zawiesza się zawsze, jak kończy się miejsce na dysku e-archiwizacji, mimo uruchomionej opcji nadpisywania. 201712051600 rzeczywiście mogła zawiesić się z powodu internetu - wznowiona leci dalej. Niestety archiwum z problemem musiałem skasować - dopiero wtedy po ręcznym zwolnieniu pamięci możliwa jest kontynuacja. Działa to tak: 1.Dysk pełen - Archiwum się zawiesza - nie można wstrzymać ani anulować. 2.Trzeba wyłączyć proces e-archiwizacji 3.Zwolnić miejsce na dysku 4.Można uruchomić e-archiwizacje z powrotem, można wtedy anulować te zawieszone archiwum - nie ma możliwości kontynuacji, trzeba stworzyć kolejne. I tak do następnego zapełnienia dysku. Następnym razem nie skasuję tego archiwum i napiszę tutaj jakie to było. Link to postu
Jarek KοIaѕa 2 Napisano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2017 w E-archiwizacja - zawiesza się Stare archiwa są usuwane zgodnie z ustawieniem. Z logu na serwerze wynika, że zaraz po rozpoczęciu transferu archiwum o numerze 201712051600, dokładnie 6 sekund później, zostało automatycznie usunięte archiwum 201711241600, po zabrakło miejsca. Natomiast o 8:49 zostały usunięte ręcznie trzy kolejne archiwa z kolejnych dni, a o 11:16 rozpoczęło się wysyłanie kolejnego archiwum 201712061115. Wysyłanie archiwum 201712051600 nie zostało zakończone, ostatni raz zostało coś z niego wysłane o 11:15. Link to postu
Łukasz W. 2 Napisano 6 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2017 w E-archiwizacja - zawiesza się Hmm, poczekajmy aż się znowu zapełni, nie będę wtedy nic kasował Link to postu
Łukasz W. 2 Napisano 13 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2017 w E-archiwizacja - zawiesza się dzisiaj się zawiesiło, nie idzie wznowić ponownie Link to postu
Jarek KοIaѕa 2 Napisano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2017 w E-archiwizacja - zawiesza się Z punktu widzenia usługi na serwerze jest wszystko ok, po prostu nie są przysyłane żadne dane. Stare archiwa zostały usunięte. Jedyne co możemy zrobić to pomyśleć w przyszłości nad takim "automatycznym restartem" na komputerze wysyłającym. Link to postu
Łukasz W. 2 Napisano 2 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2018 w E-archiwizacja - zawiesza się Nasuwa się jednak kolejne pytanie, dlaczego nie mogę ręcznie zrestartować zawieszonego zadania, tylko muszę najpierw zakończyć proces. Automatyczny restart, o którym Pan wspomniał być może rozwiązałby ten problem. Link to postu
Łukasz W. 2 Napisano 11 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2018 w E-archiwizacja - zawiesza się Jedna archiwizacja mi się zawiesiła, ale to raczej z powodu internetu, natomiast przy innej wyskoczyła wiadomość : Wartość nie może być zerowa. Link to postu
Jarek KοIaѕa 2 Napisano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2018 w E-archiwizacja - zawiesza się Monitorujemy co się dzieje na serwerach, jednak to co się dzieje u Pana będzie prawdopodobnie będzie wymagało zmian w kliencie, żeby monitorować i ew. przeprowadzić jakieś restarty tego procesu. Dużą przeszkodą jest to, że nie możemy tego powtórzyć, ale nie będziemy się poddawać. Link to postu
Łukasz W. 2 Napisano 12 Stycznia 2018 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2018 w E-archiwizacja - zawiesza się Ok W takim razie ja sobie resetuje wszystko i życzę powodzenia Link to postu
Łukasz W. 2 Napisano 15 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2018 w E-archiwizacja - zawiesza się Czy coś się zmieniło? Wczoraj widziałem że było zawieszone, a dzisiaj widzę, że pominął sobie jedno archiwum i dalej leci dobrze. Link to postu
Użytkownik GT/NEXO 39 Napisano 15 Marca 2018 Udostępnij Napisano 15 Marca 2018 w E-archiwizacja - zawiesza się (edytowane) U nas też się wiesza zwykle po wysłaniu kilku GB danych (zwykle na 7GB z 10GB, pomaga restart serwera - usluga się sama wznawia i wysyła resztę) Temat zgłosiłem Panu Jarkowi KοIaѕie na PRV. Akurat na przełomie roku zmienialiśmy serwer na nowy więc temat systemu operacyjnego i sprzętu można wykluczyć. (usterka polegająca na wieszaniu się procesu wysyłki Archiwum występowała na starym i występuje również na nowym serwerze) Mówiąc wprost coś jest na rzeczy z aplikacją NEXO do wysyłki. Edytowane 27 Czerwca 2018 przez Jarek KοIaѕa identity protection Link to postu
Jarek KοIaѕa 2 Napisano 16 Marca 2018 Udostępnij Napisano 16 Marca 2018 w E-archiwizacja - zawiesza się W procesie wysyłania poprawiliśmy pewne elementy, które mogły w niektórych sytuacjach problemów z połączeniem powodować zatrzymanie wysyłania. Po przekroczeniu pewnego czasu oczekiwania na odzyskanie połączenia proces będzie wznawiany. Poprawka wejdzie do wersji 20. Link to postu
Użytkownik GT/NEXO 39 Napisano 30 Maja 2018 Udostępnij Napisano 30 Maja 2018 w E-archiwizacja - zawiesza się (edytowane) Mamy już wersję 20 nawet 20.0.1 więc będziemy testować i damy znać czy udało się skutecznie rozwiąząć problem. Tymczasem wczoraj z migrowaliśmy się z 20 do 20.0.1. Przed konwersją bazy danych naturalnie zrobiliśmy archiwizacje. Po konwersji również zrobiliśmy archiwizacje. W wyniku w/w czynności w programiku do wysyłania e-archiwizacji znalazły się 2 archiwa. Z tego co zauważyłem tylko 1 zaczęło się wysyłać automatycznie, drugie było w kolejce, z ręki puściłem "play" i rozpoczęła się wysyłka 2 archiwów na raz. Reasumując: Wysyłka z serwera, 2 archiwa, każde po 10GB. Dziś sprawdziłem czy zostały one wysłane, 1 z nich się wysłało, przy drugim był komunikat "Value can not be null" czerwonym kolorem czcionki. Wznowiłem wysyłkę tego drugiego (niewysłanego) archiwum poprzez naciśniecie przycisku "play" i rozpoczęło wysyłanie od 800MB, czyli pewnie tam gdzie się zatrzymał. W czym rzecz? Edytowane 30 Maja 2018 przez Użytkownik GT/NEXO Link to postu
Jarek KοIaѕa 2 Napisano 30 Maja 2018 Udostępnij Napisano 30 Maja 2018 w E-archiwizacja - zawiesza się To jest do zbadania. To jest pierwszy taki sygnał. Jak rozumiem, aby wznowić wysyłanie drugiego archiwum nie trzeba było nic ubijać. Link to postu
Użytkownik GT/NEXO 39 Napisano 30 Maja 2018 Udostępnij Napisano 30 Maja 2018 w E-archiwizacja - zawiesza się (edytowane) Nie trzeba było nic ubijać. Po prostu kliknąłem play i nastąpiła kontynuacja wysyłki archiwum na serwery e-archiwizacji. Tak jak powiedziałem wznowiło od 800MB, obecnie już prawie jest 3GB i cały czas "ładnie" wysyła. Ten komunikat z błędem nie jest nowy, już tak kilka razy miałem w przeszłości, jeszcze długo przed wersją 20. Nigdy wcześniej jednak tego (jakoś) nie zgłosiłem. Edytowane 30 Maja 2018 przez Użytkownik GT/NEXO Link to postu
Użytkownik GT/NEXO 39 Napisano 23 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2019 w E-archiwizacja - zawiesza się (edytowane) Temat z wieszaniem się wysyłki wydaje się, że został rozwiązany skutecznie bo od dłuższego czasu go nie zaobserwowałem. Nadal jednak przy wysyłce równolegle 2 i więcej archiwów w chmurę, wywala często komunikat: "Value can not be null" - gdy taki problem wystąpi wystarczy wznowić wysyłkę z poziomu apki e-archiwizacji i znów równolegle wysyła. Wznowienie polega na tym aby kliknąć klawisz play/pause z tym, że gdy wystąpi ten problem to ten klaiwsz przybiera formę zawiniętej strzałki. Edytowane 23 Stycznia 2019 przez Użytkownik GT/NEXO Link to postu
Piotr Kolasa 7 Napisano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2019 w E-archiwizacja - zawiesza się Niestety nie udało nam się powtórzyć tego błędu i nie mamy punktu zaczepienia żeby namierzyć przyczynę. Bardzo proszę przy następnym wystąpieniu problemu podesłać do mnie na priv zawartość katalogu %LocalAppData%\InsERT\AwC-nexo\ Link to postu
Użytkownik GT/NEXO 39 Napisano 8 Marca 2019 Udostępnij Napisano 8 Marca 2019 w E-archiwizacja - zawiesza się Panie Piotrze, Mam na uwadze Pana radę i gdy kolejnym razem temat wystąpi, zrobię jak Pan sugeruje i wrócę. Tymczasem wynikł inny problem, archiwum ma ponad 16GB danych, przy próbie wysyłki widzę komunikat, że plik jest zbyt duży. Wykupiona usługa to 30 GB więc nie wiem w czym problem? Tak przy okazji, to archiwum jest tak duże w związku z pocztą i otrzymywanymi przez nas licznymi zdjęciami od klientów (załączniki do poczty). Powstało w NEXO co prawda rozwiązanie gdzie można w chmurze umieszczać pliki wysyłane i fajnie, potrzebujemy jednak rozwiązania dla załączników przychodzących jak i wyrzucenia do chmury tych które już są w bazie. Pisałem o tym na forum (przewidując problem) już z 2 lata temu. Jeśli ma Pan jakikolwiek wpływ na to, to uprzejmie proszę o zwiększenie priorytetu dla w/w opisywanego zagadnienia. Z góry dziękuję za empatię i jednocześnie proszę o info jak poradzić sobie z problemem, który wystąpił. Link to postu
Polecane posty