Skocz do zawartości

Problem z eksportem do PDF | Logo na fakturze się nie drukuje | Sfera nie działa

Polecane posty

Witam,

Mam następujące problemy:
1) Przeniosłem dziś wszystkie integracje z mojego laptopa, na komputer-matkę-serwer. Przy próbie uruchomienia automatycznego importu zamówień pokazuje się 
informacja, że limit użytkowników sfery został przekroczony. Wszystkie integracje ze swojego komputera odinstalowałem, więc takiego problemu nie powinno być.
Na swoim laptopie raczej sfera do niczego mi potrzebna nie jest, więc jak dezaktywować sferę na swoim laptopie tak, żeby wszystko śmigało na komputerze-serwerze?
2) Nie działa mi eksport dokumentów do PDF. Przy użyciu opcji drukuj "Microsoft Print to PDF" działa. Podgląd dokumentu także działa. Natomiast przy próbie wysyłki
dokumentów przez e-mail - nie działa. Wyświetla się komunikat "eksport zakończony niepowodzeniem".
3) Na fakturze i wszystkich pozostałych dokumentach nie drukuję się logo. Drukuje się puste miejsce. Próbowałem już rozmaitych kombinacji i żadna nie pomogła. 
Nie pomogła aktualizacja wzorców, indeksacja bazy..

Bardzo proszę o pomoc.

Edytowane przez Mikołaj Marciniak
Link to postu
2 godziny temu, Mikołaj Marciniak napisał:

1) Przeniosłem dziś wszystkie integracje z mojego laptopa, na komputer-matkę-serwer. Przy próbie uruchomienia automatycznego importu zamówień pokazuje się 
informacja, że limit użytkowników sfery został przekroczony. Wszystkie integracje ze swojego komputera odinstalowałem, więc takiego problemu nie powinno być.
Na swoim laptopie raczej sfera do niczego mi potrzebna nie jest, więc jak dezaktywować sferę na swoim laptopie tak, żeby wszystko śmigało na komputerze-serwerze?

Należy wyłączyć wszystkie rozwiązania, które korzystają ze Sfery. Wykorzystanie Sfery można zobaczyć w programie serwisowym w przygotowaniu do konwersji - stanowiska w liczba 31 na końcu.

 

2 godziny temu, Mikołaj Marciniak napisał:

2) Nie działa mi eksport dokumentów do PDF. Przy użyciu opcji drukuj "Microsoft Print to PDF" działa. Podgląd dokumentu także działa. Natomiast przy próbie wysyłki
dokumentów przez e-mail - nie działa. Wyświetla się komunikat "eksport zakończony niepowodzeniem".

W jaki sposób była przenoszona baza danych ? Przyczyn może być wiele, być może niepoprawnie została przeniesiona baza danych lub posiada niepoprawną konfigurację uprawnień, może w systemie jest ustawiona domyślna drukarka o nietypowym rozmiarze papieru.

 

2 godziny temu, Mikołaj Marciniak napisał:

3) Na fakturze i wszystkich pozostałych dokumentach nie drukuję się logo. Drukuje się puste miejsce. Próbowałem już rozmaitych kombinacji i żadna nie pomogła. 
Nie pomogła aktualizacja wzorców, indeksacja bazy..

Być może jest to powiązane z punktem 2.

 

2 godziny temu, Mikołaj Marciniak napisał:

Bardzo proszę o pomoc.

Dla punktów 2 i 3 polecam kontakt z dostawcą programu/serwisantem, aby zdiagnozował problem w miejscu występowania.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...