Łukasz W. 2 Napisano 22 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2017 w Komunikat klienta - sugestia Przydatną opcją byłaby możliwość ustawienia komunikatu przy kliencie typu Pop-Up z przyciskiem np. OK. Dymek który się wyświetla nie zawsze jest zauważany przez handlowców. Posiadamy klientów, których nie chcemy obsługiwać, i fajnie jakby po wprowadzeniu NIP-u wyskoczyło takie widoczne okienko z komunikatem. Link to postu
Radomił Ząbik 310 Napisano 22 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2017 w Komunikat klienta - sugestia A nie wystarczy zdezaktywować klienta? Link to postu
Łukasz W. 2 Napisano 22 Listopada 2017 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2017 w Komunikat klienta - sugestia Wtedy dodadzą go na nowo. Nie przestrzegamy unikalności NIP gdyż wiele naszych kontrahentów prowadzi kilka działalności pod takim samym NIP-em. Link to postu
Karol Rompkowski 1 Napisano 22 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2017 w Komunikat klienta - sugestia Tak czy tak okienko Popup z przyciskiem OK to fajna sprawa ... Bardzo przydatne Link to postu
Marek Pyznarski 349 Napisano 23 Listopada 2017 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2017 w Komunikat klienta - sugestia Dnia 22.11.2017 o 09:39, Łukasz W. napisał: Przydatną opcją byłaby możliwość ustawienia komunikatu przy kliencie typu Pop-Up z przyciskiem np. OK. Dymek który się wyświetla nie zawsze jest zauważany przez handlowców. Posiadamy klientów, których nie chcemy obsługiwać, i fajnie jakby po wprowadzeniu NIP-u wyskoczyło takie widoczne okienko z komunikatem. Niestety, nie planujemy realizacji takiej funkcjonalności. Link to postu
Polecane posty