Bartosz Roszewski 7 Napisano 6 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2020 w Wpisywanie haseł Dzień dobry, Po aktualizacji musimy wpisywać hasła po otwarciu danej bazy klienta z poziomu Biura Nexo. Czy coś się zmieniło po aktualizacji? Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 7 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2020 w Wpisywanie haseł Dzień dobry, proszę o więcej szczegółów w celu weryfikacji przyczyn. Z jakiej wersji podnosił Pan do najnowszej? Czy po konwersji było coś zmieniane w Parametrach Biura lub operacje Zarządzania personelem? Czy dodawani byli nowi użytkownicy? Czy dodawane były nowe podmioty? Proszę również o informację czy sytuacja powtarza po restarcie InsERT Nexo i ponownym logowaniu do podmiotu tzn. czy podmioty, do których musi Pan się ręcznie logować, uruchamiając z poziomu Biura i zamiast loginu i hasła wyłączy podmiot klienta, a następnie ponownie włączy, to czy loguje się automatycznie? Link to postu
Bartosz Roszewski 7 Napisano 7 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2020 w Wpisywanie haseł Niestety nie ma reguły. Wczoraj hasło musiałem wpisywać do każdego podmiotu, dziś już tylko do niektórych. Nie było żadnych nowych użytkowników dodawanych, nie było zmieniane nic w parametrach także. Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 9 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2020 w Wpisywanie haseł Przekazałem informacje do działu Weryfikacji oprogramowania w celu analizy. Jak tylko uda się namierzyć przyczynę, to przekażę ustalenia. Link to postu
Adrianna Plato 0 Napisano 10 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2020 w Wpisywanie haseł Dzień dobry, potwierdzam, mam ten sam problem, ale dotyczy tylko wchodzenia z Biura Nexo w klientów, którzy są w Rachmistrzu. Z biura do Rewizora da się przejść normalnie, natomiast do Rachmistrza trzeba wpisywać hasło. Również nic nie było zmieniane w parametrach czy personelu. Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 28 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2020 w Wpisywanie haseł Dzień dobry, zgodnie z obietnicą przekazuję informacje, że problem został zidentyfikowany, a związany jest z konwersją danych. Do wersji letniej InsERT nexo postaramy się rozwiązać wskazany przez Państwa problem. Link to postu
Polecane posty