Marcel Bińkowski 0 Napisano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2020 w Problem z wysyłaniem faktur mailem Chodzi o możliwość wysyłki wydruku faktury mailem w formacie pdf. Używam programu pocztowego Mailbird. Do niedawna wszystko działało poprawnie, po wyborze w oknie drukowania tworzyła się opisana wiadomość mailowa gotowa do wysyłki. Obecnie Subiekt upomina się o utworzenie profilu w MS Outlook, który nie jest jednak używany. Jak można wrócić do poprzednich ustawień ? Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2020 w Problem z wysyłaniem faktur mailem Proszę zweryfikować ustawienia domyślnych programów. Jak skonfigurować domyślnego klienta poczty elektronicznej? Link to postu
Tomasz Berlak 1 Napisano 8 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2021 w Problem z wysyłaniem faktur mailem Witam, również mam ten sam problem, który pojawił się po świętach ok. 6-04 wysyłka faktur z subiekt nexo trwa bardzo długo i po wysłaniu pojawia się komunikat: "zakończone częściowym sukcesem" w zakładce "poczta wychodząca" wiadomości są w skrzynce nadawczej i nie przechodzą do wysłanych ustawienia domyślnych programów prawidłowe Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 22 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2021 w Problem z wysyłaniem faktur mailem Dzień dobry, w przypadku takich problemów nie sposób jest znaleźć uniwersalne rozwiązanie, dlatego bardzo proszę o przesłanie logów. W tym celu należy włączyć logowanie, wykonać operację, z którą jest problem i przesłać zapisane pliki do analizy. Przejść do modułu Konfiguracja – Parametry klienta poczty wybrać górne menu Konfiguracja logów. Zaznaczyć opcję Zapisuj logi diagnostyczne. Wskazać folder, w którym mają być zapisywane logi. W polu Zapisuj wybrać Wszystkie możliwe komunikaty. W polu Kategorie logów zaznaczyć Klient poczty. Dodatkowo przydatnym narzędziem do analizy byłoby również konto testowe na Państwa serwerze pocztowym, wtedy najszybciej zdiagnozujemy problemy. Jeżeli jest to jakiś ogólnodostępny serwer, to proszę o taką informację. Zebrane w ten sposób dane proszę przesłać przez formularz kontaktowy kontynuując korespondencję z InsERT pod numerem zgłoszenia INS-530595. Link to postu
Polecane posty