Skocz do zawartości

Problem z wysyłaniem faktur mailem

Polecane posty

Chodzi o możliwość wysyłki wydruku faktury mailem w formacie pdf.

Używam programu pocztowego Mailbird. Do niedawna wszystko działało poprawnie, po wyborze w oknie drukowania tworzyła się opisana wiadomość mailowa gotowa do wysyłki.

Obecnie Subiekt upomina się o utworzenie profilu w MS Outlook, który nie jest jednak używany. 

Jak można wrócić do poprzednich ustawień ?

Link to postu
  • 1 rok później...

Witam,

również mam ten sam problem, który pojawił się po świętach ok. 6-04

wysyłka faktur z subiekt nexo trwa bardzo długo i po wysłaniu pojawia się komunikat:

"zakończone częściowym sukcesem"

w zakładce "poczta wychodząca" wiadomości są w skrzynce nadawczej i nie przechodzą do wysłanych

 

ustawienia domyślnych programów prawidłowe

Link to postu
  • 2 tygodnie później...

Dzień dobry,

w przypadku takich problemów nie sposób jest znaleźć uniwersalne rozwiązanie, dlatego bardzo proszę o przesłanie logów. W tym celu należy włączyć logowanie, wykonać operację, z którą jest problem i przesłać zapisane pliki do analizy.

  1. Przejść do modułu Konfiguracja – Parametry klienta poczty wybrać górne menu Konfiguracja logów.
  2. Zaznaczyć opcję Zapisuj logi diagnostyczne.
  3. Wskazać folder, w którym mają być zapisywane logi.
  4. W polu Zapisuj wybrać Wszystkie możliwe komunikaty.
  5. W polu Kategorie logów zaznaczyć Klient poczty.

Dodatkowo przydatnym narzędziem do analizy byłoby również konto testowe na Państwa serwerze pocztowym, wtedy najszybciej zdiagnozujemy problemy. Jeżeli jest to jakiś ogólnodostępny serwer, to proszę o taką informację.

 

Zebrane w ten sposób dane proszę przesłać przez formularz kontaktowy kontynuując korespondencję z InsERT pod numerem zgłoszenia INS-530595.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...