Użytkownik GT/NEXO 39 Napisano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2018 w Funkcja "Potwierdzenie przeczytania" w EA - nie działa? (edytowane) Używamy Gestor Nexo 18.0.0 i wbudowanego klienta poczty. Tworząc nową wiadomość e-mail i wybierając "Potwierdzenie przeczytania" funkcja ta nie działa lub może działa a mam inne wyobrażenie jak powinna. Wysyłałem z Gestora NEXO testową wiadomość na konto prywatne na GMAIL z opcją Potwierdzenie przeczytania i po stronie GMAIL-a, po przeczytaniu wiadomości ani w tkacie czytania nie wyskakuje, żadne okienko informujące o żądaniu nadawcy potwierdzenia odczytu. Edytowane 2 Stycznia 2018 przez Użytkownik GT/NEXO Link to postu
Igor Bernakiewicz 320 Napisano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2018 w Funkcja "Potwierdzenie przeczytania" w EA - nie działa? Funkcja działa jak najbardziej dobrze. Niestety problematyczny jest gmail, który nie supportuje takiej funkcjonalności dla wszystkich kont, a raczej obsługuje to tylko dla kont, które są służbowe lub szkolne. Więcej informacji o tym może Pan znaleźć pod tym linkiem: https://support.google.com/a/answer/1385059?visit_id=1-636505709767787971-3666467239&hl=pl&rd=1 Link to postu
Polecane posty